טלוויזיה

נחשף: הקמפיין של איש התקשורת החרדי למען החטופים

מאז שנפגשו לראשונה, הפרשן החרדי ישראל כהן וחן אביגדורי, שאישתו ובתו חזרו מן השבי בעזה פועלים במלוא המרץ מזה שבועות ארוכים במגוון פלטפורמות להשבת כל החטופים במהרה
מערכת ice | 
ארז טל, ישראל כהן ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר, ישראל כהן/X)
הפרשן החרדי ישראל כהן וחן אביגדורי התארחו בתוכנית של ארז טל ואברי גלעד בערוץ 12 ושוחחו על התפילה שנערכה בכותל, שבה התייצבו יחדיו חרדים לצד חילונים, שמאל לצד ימין כדי להתפלל ולבקש על החטופים. אביגדורי הסביר כיצד תוך כדי התהליך להשבת משפחתו החל להבין את צפונותיו של האדם המאמין וחש את כוחה של התפילה. 
כהן הסביר כיצד שיתוף הפעולה מקרב בין המגזרים הכי קוטביים בישראל: חרדים קיצוניים מול שמאל רדיקלי; כולם חוברים יחד למען מטרה משותפת ועל הדרך מקרבים לבבות.

המגיש אברי גלעד אף חבש כיפה לסיום ואמר את התפילה: אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְנֹאמַר אָמֵן
בהמשך לכך אף צייץ אביגדורי: "התארחתי בתכנית של אברי וארז יחד עם חברי החדש ישראל כהן. ‬⁩‏חיבור כזה לא היה נשמע לי אפשרי לפני ה-7.10. מצד שני כל מה שעבר עלינו מאז גם לא היה בדיוק סביר. ‏אני מאמין שאפשר לבנות פה משהו חדש. זה ייקח זמן ואנרגיות ופשרות אבל זה אפשרי. ‏בעזרת עצמנו (והשם) נעשה ונצליח".
יצוין כי ישראל כהן אף נאם כנציג המגזר החרדי במסגרת העצרת המרכזית לציון 100 ימים לטבח בכיכר החטופים בת״א כשאשת התקשורת רינה מצליח שהיתה ממנחות האירוע ציינה את יוזמתו יחד עם חן אביגדורי לעצרת תפילה שנערכה בשבוע שעבר בכותל המערבי למען החטופים בהשתתפות רבבות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה