טלוויזיה

רותם ישראל בהתקף צחוק בשידור: מה קרה באולפן רשת 13?

לאחר שעומר ירדני אמר: "תודה שנשארתם איתנו, עכשיו אנחנו רוצים....קודם כל אנחנו רוצים לשים את המשקפיים כדי שנצליח לראות ואחרי ששמנו את המשקפיים...", בזמן הזה רותם ישראל שישבה לצדו לא יכולה הייתה להפסיק לצחוק ופשוט נשכבה על השולחן מרוב צחוק
מערכת ice |  1
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
רק לפני כשבועיים ראיתם את גאולה אבן סער מגישה את תכנית הבוקר של רשת 13 בפעם האחרונה ומי שמגישים כעת 'העולם הבוקר' הם עומר ירדני ורותם ישראל, שעזבה לפני מספר חודשים אחרי פחות משנה את התוכנית יחד עם צביקה הדר ומירי מיכאלי. השניים יגישו יחד את תוכנית הבוקר של רשת 13.
הבוקר (חמישי) נשמע לא מעט צחוק באולפן, כאשר ירדני אמר: "תודה שנשארתם איתנו, עכשיו אנחנו רוצים....קודם כל אנחנו רוצים לשים את המשקפיים כדי שנצליח לראות ואחרי ששמנו את המשקפיים...", בזמן הזה רותם ישראל שישבה לצדו לא יכולה הייתה להפסיק לצחוק ופשוט נשכבה על השולחן מרוב צחוק.
 
ירדני שאל את המגישה: "בסדר נרגעת רותם?", והיא השיבה לו כשהיא ממשיכה לצחוק: "לא הייתי מוכנה, לא הייתי מוכנה לזה", ירדני אמר: "אז עוד כמה רגעים, ועכשיו נאמר שלום". והם עברו מיד לראיון כשרותם עדיין צוחקת.
לגבי אבן, שנה אחת בלבד אחרי שמונתה בחוזה ענק ואחרי שהחליפה את מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר שגם היוו תחליף לזמן קצר של אברי גלעד, היא עוזבת את 'העולם הבוקר' של רשת 13. וייס שהוא אחד המגישים הוותיקים בערוץ שלרוב מגיש מחליף בשורה של תכניות, קיבל את הקרדיט, שכעת בערוץ יחפשו מי ימלא את המשבצת באופן קבוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לו תחליף
    יואל הנביא 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסתבר, שאין תחליף, לאברי גלעד...
    סגור