תקשורת ומדיה

'ארץ נהדרת' הכעיסה את אברי גלעד? "צריך להתאושש מזה"

מגיש קשת 12, אברי גלעד, הגיב לחיקוי שלו ב'ארץ נהדרת': "ואו, אני צריך להתאושש מהחיקוי, אני מדבר שם עם מבטא פרסי, הסתכלתי על עצמי ואמרתי לעצמי שאני נראה כמו סרסור צרפתי"
תום נחום | 
אייל קיציס בארץ נהדרת (צילום מסך)
אחרי שחזרו רק לאחרונה לשדר יחדיו אחרי שנים רבות מאז השותפות הטלוויזיונית האייקונית שלהם ב'העולם הערב' אי שם בשנות ה-90, ארז טל ואברי גלעד נאלצו להיפרד פעם נוספת, הפעם באופן זמני, כאשר טל לא יופיע השבוע בקשת 12 בתוכנית עם גלעד, שמצא מחליף מפתיע ונוסטלגי לא פחות - ג'קי לוי. עם זאת, ארז ואברי התאחדו אמש (שלישי) על המסך, אם כי לא באמת, כאשר שניהם זכו לחיקוי מפתיע ב'ארץ נהדרת', בעוד לאחר מכן, אברי גם הגיב לחיקוי: "וואו, אני צריך להתאושש מהחיקוי, אני מדבר שם עם מבטא פרסי, הסתכלתי על עצמי ואמרתי לעצמי שאני נראה כמו סרסור צרפתי".
 
בתוך כך, גלעד התייחס להיעדרותו של ארז טל מהתוכניות השבוע ואמר בתוכנית ביום ראשון כך: "ארז לא יהיה איתנו השבוע, עניינים משפחתיים, אז דגתי מעבר הקולגות המפואר שלי את ג'קי לוי, 14 שנים שידרנו ביחד".
בתוך כך, בשבוע שעבר במהלך שידור בקשת 12, המגיש הוותיק אברי גלעד התייחס לעניין התקשורתי בחטופים המשוחררים וההתנפלות הצלמים עליהם: "אני חושב שצריך לתת להם אוויר קצת, יש איזה תחושה של מחנק עם הפלאשים בחלונות של האמבולנס, אני לא בטוח שבן אדם שיצא כרגע ממנהרה זה מה שהוא צריך".
ארז טל השיב: "אבל זה מה שהעם צריך. העם צריך את זה, היינו 50 יום במחנק והעם צריך לשמוח קצת". גלעד שאל את שותפו לשידור: "זוכר את פרשת דודו טופז? זכר צדיק לברכה", טל ענה: "מה זה צדיק? כן בהחלט".
אברי המשיך והתייחס לסיפור אישי שהזכיר לו את הרעש התקשורתי סביב המשוחררים: "הסתבר ששנינו היינו ברשימת ה׳מוטבים׳ שלו. אני זוכר שזומנו למשטרה ואני זוכר את הסיטואציה של להגיע במכונית שלי למשטרה ופתאום המון כתבים וצלמים דוחפים את הפלאשים לתוך האוטו ואתה פשוט מרגיש מחולל".
 
טל הגיב: "ואתה לא ישבת במנהרות 50 יום", בעוד גלעד השיב לו: "בדיוק, וגם אולי ציפיתי לזה. זה דבר בלתי אפשרי, צריך לעשות להם איזה אזור סטרילי". טל ענה בפסימיות: "לא יקרה", אברי ניסה לשמור על אופטימיות זהירה: "לא יקרה? אני יכול רק להביע כמיהה שזה יקרה?", אך טל המשיך בנחרצות: "אתה יכול לנסות. לא יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה