תקשורת ומדיה

בן כספית משתולל על פאנליסט 'הפטריוטים': "מדובר בחלאה"

מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, במתקפה חריפה נגד אמירתו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, דרור קאפח, על טבח ה-7 באוקטובר: "דובר בחלאה. ככה פשוט. גם את הנרצחים הם ישסו זה בזה. מורשת ביבי"
תום נחום |  3
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 שוב עומד במרכזה של סערה על רקע אמירה שנויה במחלוקת שנאמרה אמש (שלישי) במהלך תוכניתו של אראל סג"ל על ידי פאנליסט 'הפטריוטים' דרור קאפח, שטען כך על הטבח של ה-7 באוקטובר: "אחת הסיבות שהשמאל כל כך כועס, זה כי נרצחו אנשים שכביכול לא אמורים להירצח, בניגוד לאנשים שנמצאים במקומות אחרים או בעלי חזות אחרת".
 מי שהגיב לדבריו של קאפח בזעם גדול הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, שיצא נגדו למתקפה חריפה וכתב נגדו כך בטוויטר: "מדובר בחלאה. ככה פשוט. גם את הנרצחים הם ישסו זה בזה. מורשת ביבי".
 
בתוך כך, הראיון של האלוף במילואים יום טוב סמיה היום (רביעי) לנווה דרומי, הסתיים בפיצוץ מהדהד, זאת לאחר שכתבת ערוץ 14 הותקפה על ידו במהלך הריאיון בצורה לא מנומסת כלל, כאשר הוא אמר לה בזלזול לשתוק בזמן ששאלה אותו שאלה.
דרומי אמרה: "האלוף יום טוב סמיה, אפשר להשחיל מילה? הנקודה שלך ברורה, אותי מעניין אם מי שאולי רואים אנשים בצבע מסוים ולהעיר להם, אם אותם עיתונאים או קולות ימניים שקראו להם משיחיים, שאם העזו להעביר ביקורת על מערכת הביטחון ואמרו שהם מסכנים את ביטחון ישראל והיית חלק מהם, התפכחו? ולהגיד לך את האמת אני לא בטוחה שיש לך בשבילי תשובה כנה".

בתגובה לכך, האלוף במיל' יום טוב סמיה אמר למגישת ערוץ 14 נוה דרומי: "יש לי תשובה מאוד כנה, תשתקי רגע ותשמעי אותה", לאחר מכן הכתבת ביקשה להוריד את האלוף מהשידור. דרומי המופתעת מהתשובה החצופה אמרה לסמיה: "סליחה? אני לא מוכנה, לא, לא, לא, אני לא מוכנה, אף אחד לא יגיד לי לשתוק בראיון, אף אחד אחד, תורידו אותו מהראיון". ואכן הוא הורד מיד מהשידור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאיפה יודע מר קפאח למה "אנשי שמאל" כועסים ועל מה?
    סכסכן פלגן ללא בסיס 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לו שום הוכחות לדברי הפילוג והשנאה. זאת שנאה נגד קבוצה בחברה שהוא מסמן
    סגור
  • 2.
    מדבר מרגשי נחיתות
    קפאח חש מקופח 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כעובדה נהרגו גם בשדרות, באופקים, מכל העדות, מכל המינים ובכל הצבעים. חבל שיש עדיין בקרבנו אנשים החושבים שמוות מסויים חשוב/ כואב יותר ממוות אחר - ואין שכל בקדקדם, גם אם זו מחשבתם, לשתוק - ביחוד בעת כואבת זו. דפוק!
    סגור
  • 1.
    בן כספית יחד עם דרוקר הם הזבל העתונאי
    אורי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הגדול ביותר שניתן לזרוק לפח הגדול ביותר של?העיתונות בישראל
    סגור