תקשורת ומדיה

ב-6.7 מיליארד פאונד: סקיי תרכוש את זכויות השידור של הפרמייר ליג

הנהלת הפרמייר ליג הודיעה רשמית כי האריכה את הסכם זכויות השידור עם רשת סקיי ספורט עד לשנת 2029, מדובר בחוזה של ארבע שנים נוספות ותקבל עבורם סכום שיא של 6.7 מיליארד פאונד, הצעתה של סקיי הועדפה על זו של אמזון ששידרה עד כה 20 משחקים בעונה
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום אינסטגרם, מנור סולומון)
הנהלת הפרמיירליג הודיעה רשמית שהאריכה את הסכם זכויות השידור עם רשת סקיי ספורטס בארבע שנים נוספות עד לשנת 2029. הפרמייר ליג תקבל עבורם סכום שיא של 6.7 מיליארד פאונד. הצעה זו של סקיי ספורטס הועדפה על פני הצעתה של אמזון ששידרה עד כה 20 משחקים בעונה, אבל כעת לא תוכל לשדר אפילו משחק אחד.
סקיי תחויב לשדר לכל הפחות 215 משחקים בעונה, כאשר כעת היא תוכל לשדר את כל משחקי המחזור בשידור חי, כולל המשחק של שישי בערב וכן את כל משחקי מחזור סיום העונה, דבר שעד עתה לא התאפשר. הפרמייר ליג הודיעה בנוסף כי רשת ה-BBC קיבלה את הזכויות לשידור תוכנית סיכום המחזור.
ההסכם הנוכחי הוא כאמור היקר ביותר אי פעם, כאשר הסכם הזכויות הראשון אי שם בשנת 1992 נחתם על 190 מיליון פאונד בלבד. הסכם זה מחזק את המגמה בקרב זכויות השידור בעולם שנעשות יותר ויותר יקרות. MLS למשל חתמה ימים ספורים לאחר הגעת מסי לארצות הברית על הסכם למכירת זכויות השידור לאפל תמורת סכום 2.5 מיליארד דולר ל-10 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה