תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חושף: הדרמה של החטוף שברח ושוחרר

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, שיתף את סיפורו הבלתי ייאמן של רוני קריבוי, הישראלי בעל האזרחות הרוסית ששוחרר משבי חמאס: "הבניין בו הוחזק קרס והוא הצליח להימלט, הוא היה 4 ימים לבד והסתתר ובסוף העזתים תפסו אותו והחזירו אותו למחבלים"
תום נחום | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
עסקת החטופים כמעט הושלמה ואחרי שהחלה הפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס ושוחררו כבר 40 מהשבויים הישראלים, היום (שני) תתבצע הפעימה האחרונה. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-52, אך נמצאת בהפסקה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
בתוך כך, אמש (ראשון) הושלמה הפעימה השלישית לשחרור החטופים, כאשר פרט ל-13 החטופים הישראלים ששוחררו וריגשו את כולנו, שוחרר גם אזרח ישראלי נוסף המחזיק באזרחות רוסית, רוני קריבוי, ששוחרר על פי הדיווחים לבקשתו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, התייחס לשחרורו של רוני קריבוי ושיתף את הסיפור הבלתי ייאמן סביב הישרדותו בתוך רצועת עזה: "רוני קריבוי ששוחרר משבי חמאס, סיפר לדודתו: החזיקו אותו בתוך בניין ומההפצצות של צה"ל הבניין קרס, והוא הצליח להימלט משם ולברוח. הוא ניסה להגיע לגבול, אבל בגלל שלא היה לו את האמצעים להבין איפה הוא ולאן לברוח - הוא הסתבך בשטח. הוא היה שם 4 ימים לבד, הסתתר ובסוף העזתים תפסו אותו והחזירו אותו לידיים של המחבלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה