טלוויזיה

חיים כהן בקאמבק מטורף אחרי 26 שנים: זו התכנית שחוזרת

אחרי כמעט 30 שנה מאז ששודרה בערוץ 1 וירדה מהאוויר אך המשיכה בשידורים חוזרים במשך שנים, החלו צילומי עונה חדשה של ״שום פלפל ושמן זית״, תוכנית הבישול המיתולוגית של השף שפרצה את הדרך לעוד עשרות תכניות בישול בהמשך. האורח הראשון: שי אביבי
מערכת ice |  5
חיים כהן (צילום צילום מסך חצי חינם)
אוהבים את חיים כהן? אוהבים תכניות בישול? אוהבים נוסטלגיה? אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם. אחרי כמעט 30 שנה מאז ששודרה בערוץ 1 וירדה מהאוויר אך המשיכה בשידורים חוזרים במשך שנים, החלו צילומי עונה חדשה של ״שום פלפל ושמן זית״, תוכנית הבישול המיתולוגית של השף שפרצה את הדרך לעוד עשרות תכניות בישול בהמשך.
האורח הראשון של העונה בגרסתה החדשה הוא כוכב החמישייה הקאמרית, השחקן שי אביבי. למי ששכח או לא מכיר, התוכנית שודרה בכל שישי בערב והתארחו בה שפים וסלבס שבישלו לצד כהן. העונה החדשה היתה צפויה להצטלם מיד אחרי החגים ונדחתה עקב הלחימה. היא מיועדת לשידור בימי שישי בחורף בתאגיד השידור כאן 11.

רק לפני מספר חודשים, נערך במוזיאון ת"א, אירוע השקת התוכן לעונת השידורים סתיו-חורף של כאן, תאגיד השידור הישראלי לשנת 2023/24 בהשתתפות מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים. באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות, שיעלו בקרוב על מסך כאן 11, בהן הסדרה זוכת פרס האמי הבינלאומי לסדרת הדרמה הטובה ביותר - "טהרן" (העונה השלישית), "המזח", "האחת", "שום פלפל ושמן זית" בהפקה מחודשת ועוד.
עוד נחשפו התוכניות החדשות של "כאן חינוכית" ו"מכאן", תכני הרדיו, וההסכתים מבית כאן הסכתים, הישגי חטיבת החדשות, מוצרי הדיגיטל ופרויקט התאגיד לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, שבמסגרתו הנגישו בכאן מאות שעות ארכיון של תוכן נדיר, שחלקו נחשף בפעם הראשונה. את הפרויקט כולו ילווה שירה של חוה אלברשטיין "השכם השכם בבוקר" שביוזמת התאגיד הוקלט על ידי הזמרת בגרסה מחודשת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חיים כהן
    נ. 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאסת
    סגור
  • 3.
    ככה היה לו עוד כסף
    סייה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה מיליונים ובוכה שמפסיד 2 ש"ח
    סגור
  • תגובה שמעידה על הכותבת. סייה שתי מים. (ל"ת)
    אני 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גם לנו מגיע להנות
    נונה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ביום שישי לא פיר אנו שומרי שבת וגם לנו מגיע להנות,תתחשבו
    סגור
  • 1.
    חסר
    רספוטין 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלי לנדאו
    סגור