תקשורת ומדיה

אמנון לוי זועם: "פיטוריו המסתמנים מכוערים, זה מגעיל, איכס"

מגיש חדשות 13, אמנון לוי, הגיב לפיטוריו המסתמנים של דובר איכילוב, אבי שושן, בעקבות מסיבת העיתונאים של החטופה יוכבד ליפשיץ: "הדחתו המסתמנת מכוערת ומעידה על מפטריו יותר מאשר עליו. זה מגעיל. איכס"
תום נחום |  3
אמנון לוי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
לאחר ששוחרה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85  משבי חמאס ובמסיבת העיתונאים בבית החולים 'איכילוב' התבטאה בצורה חיובית על יחס מחבלי חמאס, דבר אשר גרם נזק תדמיתי רב לישראל, זומן דובר 'איכילוב' אבי שושן לשימוע לפני פיטורים. שושן היה מי שיזם וארגן את מסיבת העיתונאים אך מלבדו היו מעורבים בהחלטה גורמים בכירים נוספים ביניהם מנהל בית החולים רוני גמזו.
מנכ"ל משרד הבריאות זימן את גמזו לשיחה אשר מטרתה היא הפקת לקחים בשל אותו אירוע שגרם נזק רב לישראל. לאחר אותה פגישה עם מנכ"ל משרד הבריאות, מסר גמזו לשושן על הוצאתו לחופשה כפויה. דובר בית החולים אבי שושן, הגיע לשימוע שהתקיים היום.
מי שהגיב לסערה, הוא מגיש חדשות 13, העיתונאי הוותיק אמנון לוי, שתקף בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "הדחתו המסתמנת של אבי שושן בגלל מסיבת העיתונאים של החטופה, מכוערת ומעידה על מפטריו יותר מאשר עליו. שושן שגה בקיום מסיבת העיתונאים, אבל זו הדחת הש.ג. לפי הדיווחים כולם ידעו על האירוע. ולפטר דובר ותיק בזמן מלחמה, זה מגעיל. נמצא האשם במחדל ה7.10. איכס".
 
כזכור, ביום ה-17 למלחמת 'חרבות ברזל', שוחררה החטופה יוכבד ליפשיץ בת ה-85 משבי חמאס לאחר שזו נלקחה כבת ערובה בעת חדירת המחבלים ליישובי העוטף ב-7 באוקטובר. במסיבת העיתונאים שנערכה בבית החולים 'איכילוב', סיפרה ליפשיץ על הרגע בו נחטפה על ידי מחבלי חמאס ועל תנאי כליאתה בשבי ויחס המחבלים אליה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמנון התבלבלת!
    שובר שתיקה 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מסיבת העתונאים היתה פארסה ונראה שמה שעניין את הדובר זה רק להיות הראשון שעושה זאת. די להתייפיפות מר אמנון!
    סגור
  • 2.
    רפורמה משפטית קודם כל (ל"ת)
    אביב 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    לא לפטר אנשי קיבוץ בארי לא למדו כלום
    יהודה איש קריות 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אסור לפטר את דובר בית החולים הוא לא אשם שחברי קיבוץ בארי לא למדו כלום על התנהגות הערבים גן אחרי שכל כך עזרו להם דובר בית החולים לא האמין שכך תדבר אישה שחזרה מהתופת גם אהחנו לא האמנו למשמע אוזנינו
    סגור