טלוויזיה

פרטנר TV למען משפחות החטופים: זה מה שיקרה החל מהיום

במלאת חודש למתקפת הטרור הרצחנית, פרטנר TV בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים, תחל לשלב מעברונים בערוצי הסדרות והסרטים בשירות הטלוויזיה, להעלאת המודעות להשבתם
מערכת ice |  1
פרטנר TV (צילום מתוך אתר partner)
חודש למתקפת הטרור, פרטנר TV בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים, תחל לשלב היום מעברונים בערוצי הסדרות והסרטים בשירות הטלוויזיה, להעלאת המודעות להשבתם.
כזכור בחודש שעבר, בתחילת המלחמה הודיעו חברות הטלוויזיה על פתיחת כלל הערוצים לתושבי המדינה כדי להקל בעיקר על סבלם של תושבי הדרום בתקופה קשה זו. גם חברת פרטנר יצאה במהלך למען לקוחותיה על מנת לסייע ולהקל על כולנו בתקופה הלא פשוטה הזו. בסטורי שהעלתה החברה בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה כי תעשה את המקסימום על מנת לספק שירות ותמיכה ללקוחותיה בכל אזורי הארץ. 

מתקפת הטרור הקשה ביישובי העוטף חלה בדיוק לפני חודש, עם חדירתם של אלפי מחבלי ארגון הטרור חמאס ליישובי המדינה, במהלכם טבחו בתושבים ורצחו מעל 1,400 ישראלים, פצעו למעלה מ-4,500 נוספים ולקחו בשבי 240 ישראלים במה שהתחיל את מלחמת חרבות ברזל. מאז פונו מאות משחות תושבי העוטף מבתיהם ונאלצו לעבור ולהתגורר בבתי מלון ובתי הארחה ברחבי הארץ בדגש על אילת וים המלח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבועים. לעולם לא אשכח איך עשקתם לפני
    יוני 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שנים , חייבתם לקוחות במאות שקלים כל חודש , עובדה שעכשיו אתם מסתפקים ב35 שח לחבילה , ואתם שורדים וחיים מצויין ומראים רווחים נאים. זה מוכיח , שעשקתם אותנו הרבה שנים וחייבתם אותנו להשאר אתכם 3 שנים בלי יכולת לעבור , שאם כן , היו קנסות גבוהים מאד שהפחידו אותנו מלעבור לחברה אחרת. אתם צבועים ומנסים לרכב על המצב הנוכחי. הפרצוף האמיתי התגלה כבר בעבר , אז , אל תשימו מסכה עכשיו של אלק חברה של מתחשבים.
    סגור