טלוויזיה

כוכבת 'האח הגדול' נפרדת: "המילים נגמרו, הדמעות לא מפסיקות"

יוצאת 'האח הגדול', ליה טאי אהרוני, הגיבה בכאב לאחר היוודע דבר מותו של בן בנימין כהן ז"ל, שנרצח על ידי מחבלי חמאס במסיבה בקיבוץ רעים: "המילים נגמרו, הדמעות לא מפסיקות לזלוג. יהי זכרו ברוך"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
היום (חמישי) החל יומה ה-20 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר, בעוד לפחות 220 ישראלים חטופים בשבי חמאס ורבים עדיין מוגדרים נעדרים, כאשר הליך זיהוי הגופות נמשך, בעוד אמש (רביעי) לצערנו ניתן האישור כי זוהתה גופתו של אחד הנעדרים.
משפחתו של בן בנימין כהן ז"ל, תושב בית חשמונאי בן 27, שהוגדר במשך ימים רבים כנעדר, הודיעה אמש כי זוהתה גופתו והוא הובא למנוחות בבית העלמין האזורי במועצה האזורית גזר לאחר שנרצח על ידי מחבלי חמאס במהלך מתקפת הטרור הרצחנית על ישובי עוטף עזה, שנכח עם חבריו, חלקם עדיין נעדרים, במסיבת 'נובה' בקיבוץ רעים, אשר היוותה את אחד ממוקדי הטבח הקשים ביותר.

מי שהגיבה למותו של בן בנימין כהן ז"ל היא יוצאת 'האח הגדול', הדוגמנית ליה טאי אהרוני, שכתבה לאחר היוודע דבר מותו כך בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "המילים נגמרו, הדמעות לא מפסיקות לזלוג. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה