טלוויזיה

חיים על גבול: זוכרים את הנרצחים ביישובי הדרום

לזכרם של הנרצחים ביישובי הדרום: yes רכשה לשידור סרט תיעודי מיוחד אודות משפחה שעברה להתגורר בכפר עזה לפני המלחמה. סכום ההשקעה בשידור הועבר למשפחת גיבורת ויוצרת הסרט
מערכת ice |  1
חיים על גבול (צילום יס)
yes רכשה לשידור סרט תיעודי מיוחד אודות משפחה שעברה להתגורר בכפר עזה לפני המלחמה. סכום ההשקעה בשידור הועבר למשפחת גיבורת ויוצרת הסרט, שהספיקה להימלט בזמן האירועים הקשים ב-7 לאוקטובר.
לזכרם של התושבים שנרצחו החודש ביישובי הדרום, yes מביאה לשידור את "חיים על הגבול",  סרט תיעודי מיוחד שהופק ב-2013 על קורותיה של משפחה שעברה להתגורר בכפר עזה, לפני המלחמה הנוכחית. סכום ההשקעה בשידור הסרט הועבר ישירות לגיבורת ויוצרת הסרט, רונית איפרגן, שהספיקה להימלט בזמן האירועים הקשים והיא ומשפחתה נמצאים באילת.
"חיים על הגבול" מספר את קורות משפחתה של רונית, אחרי שהלחץ הכלכלי דחק אותם לעבור לגור על גבול ישראל-עזה, בקיבוץ "כפר עזה", אזור כולל הקלות מס משמעותיות שהפכו את החיים לאפשריים כלכלית.
"הטילים שראיתי בטלוויזיה הפחידו אותי פחות מהמעקלים שדפקו בדלת." בכנות ובאינטימיות עמוקה, מביאה רונית יומן אישי של משפחה שנעה בין ההקלה הכלכלית שמביאים החיים בקיבוץ, השלווה ותחושת השייכות לבין הרבה רגעי "צבע אדום" מבעיתים, כשברקע, כל העת, לחצים כבדים מההורים לשוב ולגור במרכז הארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיבורים בעלי כורחם
    שרה כרמי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרט מדהים מרגש ונוגע ללב פותח צוהר לחיי משפחה בצל הארועים בעוטף ישראל מעלה דילמה ענקית ! הרשימה הילדה המקסימה שמתמודדת באופן בוגר עם המציאות הלא פשוטה יישר כח ליוצרת הסרט! חובה וממומלץ לצפות
    סגור