טלוויזיה

סיינפלד חוזרת? קאמבק היסטורי בדרך

במהלך הופעה של הקומיקאי ג'רי סיינפלד נזרקה רמיזה בנוגע לכך שסדרתו צפויה לבצע קאמבק היסטורי ואמר: "יש לי סוד קטן בנוגע לסיום אבל אני לא יכול לספר לכם כי זה סוד"
מערכת ice |  3
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ Conan O'Brien)
בפוסט שהעלתה linda_puzzuti בחשבון האיסטגרם שלה, מהופעתו של הקומיקאי ג'רי סיינפלד ניתן לראות את תגובתו לשאלה האם הוא חיבב את פרק הסיום השנוי במחלוקת של הסדרה.
סיינפלד ענה לקהל: "יש לי סוד קטן בנוגע לסיום אבל אני לא יכול לספר לכם כי זה סוד,". במרוצת השנים סיינפלד הפך לאחד הסיטקומים האהובים ביותר בהיסטוריה, אבל למרות זאת, רבים מן המעריצים הביעו חוסר סיפוק מהצורה שבה הסדרה הסתיימה. 
הסדרה, שנוצרה בידי ג'רי סיינפלד ולארי דייוויד בסוף שנות ה-80 ומוכרת בתואר "הסדרה שעוסקת בכלום," הסתיימה עם פרק כפול, בו הקאסט כולו נעצר בידי המשטרה ונשלח לבית הסוהר.
"אני אומר לך דבר כזה, אוקיי, אבל אסור לכם לספר לאף אחד. משהו טוב הולך לקרות, וזה עוסק בסוף הזה; [זה] עדיין לא קרה," רמז סיינפלד. "ומה שאתם חושבים עליו, גם אני ולארי חשבנו עליו. אז אתם תראו, אנחנו נראה."
הקאסט, שכולל את ג'ייסון אלקסנדר בתור ג'ורג' קוסטנזה, ג'וליה לואי-דרייפוס בתפקיד אליין בנס, ומייקל ריצ'ארדס בתור קוסמו קריימר, עשויים לחזור לאיזשהו איחוד או המשך. שום דבר עוד לא רשמי, אז כנראה שהמעריצים יאלצו לחכות בינתיים עד שמשהו קונקרטי יתגבש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אף מילה על האיחוד שעשו ב'תרגיע' לפני 14 שנים? (ל"ת)
    עידן 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • האיחוד בתרגיע היה קצר מדי
    מתן 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ספק שהעונה סבבה סביב זה אבל בקושי ראו משהו מהאיחוד הזה, הרוב היה סביב לארי בגדול הפעם מקווה שיהיה באמת פרק איחוד או אפילו עונה זה יהיה רק עליהם
    סגור
  • 1.
    הלוואי שיעשו עוד עונה (ל"ת)
    דורון 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור