טלוויזיה

אלמוג בוקר והילה קורח נשברים בבכי בשידור חי: "זו זוועה"

במהלך השידור קורח אמרה לבוקר: "זה מאוד קשה כעיתונאים לשמוע את הסיפורים האלה ובמקרה שלך גם מדובר בחברים, ספר לנו על רועי שהיה חבר", בוקר השיב: "הייתה לנו התלבטות גדולה אם להשמיע את ההקלטות האלה בכלל, כי זה מאוד קשה לשמוע"
מערכת ice |  1
הילה קורח ואלמוג בוקר (צילום רשת 13)
במהלך הקריירה הארוכה שלהם, אלמוג בוקר והילה קורח, שומעים ומדווחים על סיפורים קשים, אבל כפי שקורה להם בימים אלה, כשהטרגדיות הן מסביב לשעון, שני המגישים של חדשות 13 פשוט לא יכולים היו לעצור את הדמעות והתפרקו בשידור חי.
קורח אמרה לבוקר: "זה מאוד קשה כעיתונאים לשמוע את הסיפורים האלה ובמקרה שלך גם מדובר בחברים, ספר לנו על רועי שהיה חבר", בוקר השיב: "הייתה לנו התלבטות גדולה אם להשמיע את ההקלטות האלה בכלל, כי זה מאוד קשה לשמוע".

עוד הוא הוסיף: "בכינו רק מלשמוע, אבל כולם צריכים להבין את גודל הזוועה. כמובן שזה באישור ההורים והאחות, אבל בסוף אנחנו וכל העולם צריך להבין כמה זה זוועה מה שנעשה שם ובשביל סמדר ורועי ידעו כמה גיבורים היו הילדים שלהם ואיך הם התנהלו והצילו אחד את השנייה".
 
עוד הוסיף: "אני רוצה להגיד מילה לגל הירש, שלקח על עצמו תפקיד מאוד משמעותי, אבל הוא לא שווה כלום אם בסוף יושבת אמא, סבתא או אחות שאומרת שלא דיברו איתם 9 ימים. תתקשר אליהם כל יום, כל יום ותספר להם מה קורה לילדים שלהם, הם איבדו את היקר מכל, אף אחד לא מדבר איתם, די. תתייחסו לאנשים האלה, די, זה מטורף ממש, צריכים להבין שלאנשים האלה יש אנשים מעבר לגדר, מה הבעיה לעשות איתם שיחה יומית?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשברים בשדור
    יםה ארליך 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בוכה איתם אלמוג בוקר צודק המערכת לא מתפקדת! ביבי חייב לעוף הוא גורם נזק בלתי הפיך
    סגור