טלוויזיה

לאחר 25 שנה: נטפליקס משביתה לצמיתות את השירות הזה

לאחר 25 שנים, נטפליקס שמה סוף לשירות ה-DVD שהשיקה אי שם בסוף שנות ה-90. אף שהמעטפה האדומה האייקונית האחרונה כבר נשלחה, החברה הודיעה כי המנויים יוכלו להמשיך לשלוח בחזרה את הדיסקים עד סוף החודש
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום shutterstock)
סופו של עידן בארה"ב. ענקית הסטרימינג נטפליקס שלחה ביום שישי האחרון את המעטפה האדומה האחרונה שלה במסגרת שירות ה-DVD שסיפקה ב-25 השנים האחרונות. המעטפה האדומה הפכה להיות אייקונית למדי ונראתה באופן תכוף על מפתני הבתים ברחבי ארה"ב.
השבתת שירות ה-DVD הגיע בעקבות ירידה ניכרת ברווחיות שלו. אף שבזמן השקתו ב-1998 השירות היה פופולרי במיוחד והיווה תחליף ראוי מאוד לבלוקבסטר האייקונית, כיום שימוש בדיסקים למטרות צפייה בסרטים וסדרות הוא כמובן לא ממש נפוץ. הדבר הוביל לרווחיות של כ-0.6% בלבד עבור חברת הענק ועל כן במסגרת תהליך ייעול הוחלט לקצץ את השירות.
אף שהחברה הפסיקה לשלוח את הדיסקים כבר ביום שישי, היא עדכנה כי לקוחות השירות יוכלו להמשיך להחזיר את התכנים דרך הדואר עד ה-27 באוקטובר.
נזכיר כי כאשר החברה הכריזה על המהלך היא הודיעה שאלו המנויים שיבחרו לא לשלוח בחזרה את התכנים יוכלו לשמור אותם לכל החיים. עוד היא הודיעה למנויי הסטרימינג כי אם ירשמו לשירות ה-DVD לפני סיומו, אחד הנרשמים החדשים יקבל עשרה דיסקים במתנה בהגרלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוד אתכזבת מי נטפליקס
    נטפליקס 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטפליקס יותר מידי חופרים בלי אפסקה לא מספיק שה נטפליקס מוצאים סכומים גבוהים אל תוכן כול אזמן מפרסמים את נטפליקס בימקום לשלם פחות לתוכן של גל גדות נטפליקס שילמו אלפי שקלים למשל ה HBO Max משלמים פחות אל התוכן נטפליקס ישלמו יקר אל התוכן זה לא אגיוני שה נטפליקס ישלמו אלפי שקלים על התוכן ביגללזה ה HBO Max צרכים לאגיע לארץ הצרכים לאהבה אוד שחקניות טלוויזיה לארץ חוץ מי ה hbo Max שה נטפליקס צרכים לאהבין שעם לא לבד שה אשלתו אל שוק הטלוויזיה בה ארץ משא מעצבן בה נטפליקס כול אזמן דוחפים את זה בה קוטרות בה עיתון את דברים אלו חשובים בימקום לאשקיע אל תוכן נורמלי נטפליקס לא רוצים לאשקיע סרטים חדשים בה קושי מוציאים נטפליקס הסרטים ישנים לא מוצאים ה htv תוכנית אל בתים הו סטיבן סיגל הו ואן דאם נטפליקס לא מוצאים רק עוגה הו לא עוגה זה לא מעניין אל אפיה שה יוציא ארבה סרטי פעולה ומדע בדיוני הצל בה עצם זה סידרה אלה פנים עם היו מוצאים סדרות הרקולס זה היה טוב וקונקפו בה ערוץ אקשן שיהיה יותר טוב שיהיה בה נטפליקס סרטים סדרות נוסטלגיה זה משא אני רוצה לראות
    סגור