טלוויזיה

מגישת רשת 13 מזועזעת: "זה לא קרע, זה תהום"

מגישת הטלוויזיה שצפויה לחזור לערוץ התייחסה להתרחשויות במהלך הצום בכיכר דיזינגוף, לאחר שחוותה מהן בעצמה: "את הקרע הזה לא ניתן יהיה לאחות. הפערים גדולים מדי"
שירה יום טוב |  13
רותם ישראל (צילום זיו אמסלם)
רותם ישראל, שצפויה לחזור לרשת 13 עם מעברו של אברי גלעד לקשת 12, התייחסה לאירועים הקשים בכיכר דיזינגוף, אחרי שחוותה בעצמה את ההתרחשויות כשביקשה לקחת חלק בתפילה כבכל שנה.
ישראל שיתפה בתחושות הקשות בעקבות האירועים בכיכר וכתבה, "הלכנו לכיכר דיזינגוף כמה שעות לפני סיום הצום כמו בכל שנה. רציתי שעומר ישמע את התקיעה בשופר ואני רציתי שוב להתרשם מהחוויה הזו של תפילת הנעילה מצד המתפללים לצד החילוניים שמעבירים את הזמן בכיכר. כל שנה הייתי נפעמת מהרגע הזה. היום משהו נשבבר ולדעתי באופן סופי. המראות בכיכר היום העציבו אותי. ריבים, ויכוחים ומילים שקשה היה לשמוע והתחושה היא שאת הקרע הזה לא ניתן יהיה לאחות ובעיקר שכנראה לא רוצים לאחות. הפערים גדולים מדי". 
מגישת הטלוויזיה הביעה את דעתה ביחס לקיום ההפרדה כתבה, "ואם אני רגע מתייחסת לגופו של עניין - אלו שבחרו להתעלם מהפסיקה של בג"ץ, ובכל זאת ניסו לקיים הפרדה מגדרית במרחב הציבורי, במקום אצבע בעין פשוט הרסו בסוף לרבים אחרים את הרצון להתפלל כמדי שנה. הרסו לדתיים הלא קיצוניים למסורתיים, וכן גם לחילוניים".
לבסוף בחרה לכתוב ביאוש בעקבות הדברים שראתה ושמעה, "וחשוב לי להגיד: נאמרו שם גם דברים מזעזעים מצד מפגינים לאנשים חובשי כיפות בלי קשר לעניין ההפרדה. באמת דברים שהיה קשה לשמוע שאני לא אכתוב כאן. הקיצוניות רעה בשני הצדדים. בקיצור זה כבר לא קרע, זה תהום".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    דתי, חילוני, וזה שלא מעניין אותו.
    דייב 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חילוני מובהק מעשן ואוכל בכיפור, לא מאמין לכלום. אבל .. מכבד את השונה. ומה שאני רואה זה שהשמאל איבד כיוון, איבד את היושר ואיבד את דרכו. פעם היה השומר הצעיר, שהיה חילוני מוחלט, אך כיבד את השונה, כיבד את אמונתו של האחר. גדלתי על בירכיו של השומר הצעיר, למדתי ממנו, והיום אני רואה בבירור עד כמה השמאל של היום ניזון משנאה תהומית, עיוורת וחולנית. אני מאשים רק את מנהיגיו.
    סגור
  • 11.
    ערוץ 13
    איתי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערוץ שעד עובדת בו מנציח את המשבר ורוצה ומעודד את המשבר..כי אם לא היית עובדת שם היית אומרת מה נאמר שם אבל אסור לך.אבל עם ישראל יותר חכם משנאה לא סתם יש בתורה ערך של אהבה מה שאין למי שבא להפריעה לתפילה מה שמוביל אותם זה אך ורק שנאה וקנאות. לא יעבוד להם עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
    סגור
  • 10.
    מתיי תגידו את האמת?
    חילוני 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא הייתה הפרדה קיימו כהלכתו את פסיקת בית המשפט, אפילו במשטרה במפורש אמרו דלא הייתה הפרדה, אז הזדעזעת אבל עדיין לא תוקפת את הבהמות שהגיעו לעשות פרובוקציה, לאלו שבאו להפריע, כח היהדות אצלם זה כמו השטן, ויעשו הכל בכדי לפגוע,
    סגור
  • 9.
    ישראל
    ביביסיט גאה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תזכרי לנו מי את.ולאיזה עריץ תעמולה אץ חוזרת לשדר עריץ תעמולה ותרעלה עם רייטינג נמוך מים המלח פתחת טוב את הפוסט שלך ומשם הגעת לקראת סוף הפוסט בהאשמת הקורבן מארגני התפילה מראש יהודי ורק אחרי בכיאלו אמרת משהו על האנרכיסטים מהסמואל הקיצוני רדקלי פורגסיבי כדי לא לעצבן את מובילי המחאה שהם עריצי התעמולה והתרעלה 11.12.13 שמשתווים לערוץ אל ג'זירה האנטשימי
    סגור
  • 8.
    הבנתי הזדזעת מהקללות ומהתנהגות האנטישמית
    דני 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    של המפגינים אבל האשמת במעשיהם את המתפללים האשמת את הקורבן.. זה כמו להאשים את הבחורה באונס בגלל שהיא הלכה חשוף . זו חנפנות צביעות ופחדנות מערוץ 13 שהולך להעסיק אותך
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אפס אימון
    בן משה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עוד סלב בקרוב חוזרת לערוץ 13, מתפתלת ובסוף תונכת בפלנגיסטים.
    סגור
  • 6.
    תתביישי עם המס שפתיים שלך לטובות העבודה בערוץ 13 (ל"ת)
    אזרח יהודי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    הדתיים תמיד אשמים
    יוסי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הדתיים תמיד יהיו אשמים ממתי להתפלל זה לשים אצבע בעין הערבים עושים את זה כל שישי אבל להם מותר
    סגור
  • 4.
    רותם את משווה מחיצה מינורית לכל האלימות שהיתה שם? עולב (ל"ת)
    רק 14 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • רותם תתביישי
    דייב 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בטוח שאת חושבת אחרת. אבל אם תגידי משהו שנוגד את האג'נדה תשארי מחר מחוסרת עבודה. אז תישארי צבועה ותהיה לך משכורת בסוף החודש. את מגעילה אותי.
    סגור
  • 3.
    נו , ירדת על הדתיים , העחקר שאת מרוצה. (ל"ת)
    מאיר 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    אכזבה
    זאב 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בתחילת הכתבה הייתי אופטימי,הנה תגובה אמיתות למה שאירע,ואז הגעתי לאצבע בעין והבנתי.חייבת ליישר קו עם השקר והשנאה חבל שאין בכם,כתבי ערוצי הרעל,אומץ לומר ותאר את האמת.הרי נוכחת שם.למה לפזול למעסיקים.עיתונאי אמרתי,הוא עיתונאי שמבקר עוולות..באמת חבל
    סגור
  • 1.
    לאן הגענו ????
    מיכה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בקרוב, בעזרת המפסידים בבחירות ובעזרת בג"צ , אסור יהיה לבצע ברית מילה בארץ ישראל וגם תאסר העליה לתורה בבר המצווה.
    סגור