טלוויזיה

מתמודדי "מאסטר שף" לשעבר חוזרים למטבח: הליהוקים החדשים נחשפים

בקרוב תעלה בקשת עונה ייחודית של "מאסטר שף" ובה נפגוש מתמודדי עבר בתוכנית שיתחרו על התואר הנכסף שוב. השבוע נחשפו כמה מהמתמודדים שנזכה לראות שוב על המסך, ובהם מיכל אפשטיין, הפיינליסטית רחל בן אלול ועוד
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום יחצ קשת 12)
לאחרונה גילינו כי תחרות הבישול המצליחה של קשת 12, "מאסטר שף" תחזור למסכים בקרוב, אך עם ספין-אוף חדש ומרענן. באולפני התוכנית מפיקים בימים אלו את "מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח", שתחזיר כמה ממתמודדי העבר של התוכנית שלא זכו בתואר הנכסף כדי לנסות את מזלם שוב.
אף שתאריך העלייה לאוויר עוד לא ידוע, אתמול קשת חושפים כמה מהליהוקים החדשים לתוכנית. בין מתמודדי העבר שנראה שוב על המסך היא מיכל אפשטיין. אפשטיין התמודדה בעונה החמישית של התוכנית ועדיין עובדת בתחום. בעונה הקרובה היא תנסה לזכות בתואר שחמק ממנה אחרי שסיימה במקום הרביעי והמכובד.
לאפשטיין תצטרף מתמודדת נוספת מהעונה החמישית - רחל בן אלול. רחל הגיעה למקום השני בעונה שבה השתתפה, אך לבסוף הפסידה לשף מסימיליאנו דה מטאו. גם רחל עובדת היום בתחום ואף פתחה לאחרונה מסעדה בשרית שחוברת למסעדת כריכים פופולרית שבבעלותה.

מיכל אפשטיין. קרדיט: קשת 12
לבסוף, מלוהקת נוספת היא מתמודדת העונה השמינית, פרח רסלאן. רסלאן סיימה בתוכנית במקום החמישי, ומאז היא פתחה דוכן כנאפה מוצלח בצפון.
נזכיר כי בגרסה זו של התוכנית נזכה לראות כמה פרצופים חדשים בשולחן השופטים. למיכל אנסקי ורותי ברודו יצטרפו השפים יובל בן נריה ואבי ביטון. עם זאת, אנסקי כבר הודיעה שלא תמשיך לשפוט בעונות הרגילות של תחרות הבישול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה