טלוויזיה

יובל מעתוק סוגרת חשבון עם סתיו קצין: "לא אשתוק יותר"

זוכת האח הגדול נגד הסגנית: "זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם בדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד! אבל אני לא יכולה להירדם בידיעה ש ״זאת שעשתה את העונה״ איכשהו מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי, ואת זה אתם קבעתם. ועל כך אוקיר לכם תמיד! רק אהבה תנצח!"
מערכת ice |  1
סתיו קצין ויובל מעתוק (צילום מסך רשת 13)
שלושה ימים בלבד אחרי שיצאה מבית האח הגדול, ריאליטי הדגל של רשת 13 כמנצחת הגדולה ועם מיליון שקל בכיס, יובל מעתוק סגרה חשבון עם כל מי שצריך כולל עם סתיו קצין וההתייחסות שלה לזכייה של מעתוק בגמר.
באינסטגרם שלה היא העלתה סטורי בו כתבה: "כבר שלושה ימים אחרי המסע של חיי ועדיין לא מצאתי את הזמן להודות לכם על הכל. מחר זה יקרה! לבינתיים... לא אשתוק יותר!!! אין אצלי מקום לשנאת חינם. במיוחד לא לאנשים שחלקו איתי את אותה הצלחת. במשך שלושה וחצי חודשים (גם בכלים נפרדים)".

עוד הוסיפה מעתוק: "זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם בדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד! אבל אני לא יכולה להירדם בידיעה ש ״זאת שעשתה את העונה״ איכשהו מנסה לגרום לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי, ואת זה אתם קבעתם. ועל כך אוקיר לכם תמיד! רק אהבה תנצח!".
לסיום עקצה: "זכיתי בזכות ולא בחסד. ביזע, דמעות במלא אהבת חינם, וגם בהמון שמחה. אני שמחה שביומיים האחרונים טעמתם טיפה מהמטעמים שאנחנו אכלנו במשך שלושה וחצי חודשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעתוק- מגיע לך המיליון ובעיקר הכבוד והערכה על מי שאת!!
    אוראל 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מעתוק יקירתי ! כל כך הגיע לך .. את בנאדם טוב ועם לב ענק .. הזכרת לי קצת את עצמי ( מבלי להשוויץ ) יש לי אח חינוך מיוחד וכל החיים ועדיין היה חשוב לי שיהיה לו טוב.. ולא תמיד מה אני .. את ההיפך הגמור מדמות סתיו שכל הזמן חושבת רק על עצמה ורק הטוב שלך יכל לנצח אותה!!! את ריגשת את ולנו בזכייה שלך והרגשתי שזו גם הזכייה שלי !!! אוהבת אותך ותהני מהמיליון כי כל שקל מגיע לך ובעיקר הכבוד והערכה על מי שאת!!
    סגור