טלוויזיה

חודש אחרי הלידה: מנחת "רוקדים עם כוכבים" חושפת את ביתה

רגע לפני שחוזרת להנחות את תוכנית הכשרונות שמגיעה לשלב הגמר המכריע, לוסי איוב בתמונה מרגשת ופומבית עם בתה התינוקת
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום דנה לביא)
מנחת רוקדים עם עם כוכבים לוסי איוב יצאה לפני חודש לחופשת לידה בה הפכה לראשונה אם לביתה התינוקת. רגע אחרי שדווח כי איוב מתכוננת לקחת הפקה מהחופשה לטובת הגמר, היא שיתפה באינסטגרם תמונה של הבת.
איוב העתה הבוקר תמונה שלה אוחזת בביתה והוסיפה מדבריו של היצור המצוייר שידוע בציטטות שנוגעות לרגשות, פו הדוב "Sometimes the smallest things take up the most room in your heart". —Winnie the Pooh.
בקשת הודיעו אמש כי מנחת התוכנית תעצור לרגע את חופשת הלידה ותחזור להנחות, יחד עם אסי עזר, את גמר רוקדים עם כוכבים בשידור חי ברביעי הבא בקשת 12.
 

העונה החלה כשאיוב, שמנחה את התוכנית במתכונת המחודשת שלה בקשת 12 מהעונה הקודמת (והראשונה), התחילה את העונה הנוכחית כשהיא בהריון מתקדם, כשברור שמהלך העונה תוחלף כשתצא לחופשת לידה, אך לא דובר על חזרה בשלב כלשהו. בחודש האחרון הנחה במקומה אסי עזר את התוכנית, וכעת כשהיא חודש אחרי הלידה, היא מחליטה לחזור לאירוע החגיגי בו יתגלה הזוג המנצח של העונה, לצידו של עזר.
איוב נפרדה לפני חודש מהתוכנית ואמרה בשידור, "יש לנו נבחרת של 10 זוגות מהם ייצאו המנצחים של העונה. זה הזמן שלי להפרד ולהודות לכל האנשים האהובים פה, שעושים את התכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה, תודה לך אסי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה