טלוויזיה

המודח מהאח הגדול יורה: "ריבים חסרי תועלת למען המצלמות"

יאיר כמכאג'י שהודח אחרי 22 ימים בלבד חשף באינסטגרם: "למרות ההזדמנות להתפרסם כמה שיותר בבית הזה הבנתי אחרי יומיים שם שכנראה משודר לבחוץ ריבים על מלפפון, גם בשביל מיליון אני לא מוכן לשנות את עצמי"
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכרים את יאיר כמכאג'י? הדייר שלא התבלט יותר מדי במהלך שהותו הקצרה בבית האח הגדול מלבד משולש האהבה המבוים עם יובל לוי ועדן שבירו, החליט לפתוח את הפה על ההתרשמות שלו מהתכנית של רשת 13, בה שהה 22 ימים בתוך הבית.
כמכאג'י השיב לשאלות העוקבים באינסטגרם שלו ודיבר בין היתר על הזוגיות של אברהם וספיר ושי ושניר: "הזוגיות היחידה האותנטית בבית. עם ניקול לא יצא לי הרבה זמן בבית אבל היא חמודה וכיפית ממש".

עוד חשף: "לא, הריבים חסרי התועלת שלהם למען מצלמות והחוסר אותנטיות והמשחק המרובה שם כל כך שעמם אותי, שפשוט הייתי מתאמן, צוחק, אוכל ובעיקר מחפש אנשי שיחה שם. והיו שם אנשים כאלה אבל לא הראו אותם מספיק", 
על הגישה איתה נכנס הוא סיפר: "באתי אותנטי, אמיתי, כנה. הכנסתי טוב לב, הומור, שיחות על ראיית עולם, אקטואליה, אידיאולוגיה, ציונות, דת, קלילות, בישול, קצת רומנים. למרות ההזדמנות להתפרסם כמה שיותר בבית הזה הבנתי אחרי יומיים שם שכנראה משודר לבחוץ ריבים על מלפפון, גם בשביל מיליון אני לא מוכן לשנות את עצמי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתה סחור משעמם עם 0 אנרגיה לדעתי אתה עשוי מחומר אחר תה
    יונתן 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בחור סתמי ולא מעבר
    סגור
  • 2.
    מי זה? באיזה עונה הוא היה החופר הזה (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משעמם
    רחל 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן אדם חוזר על עצמו במיליון כתבות. מת להתפרסם. משעמם. מי שנדבק לבובה לא יכול להיות הגיוני. אדם מקובע שאפילו לא טרח להחליף מילה אחת עם דיירים אחרים. פתאום הפך לפרשן של התוכנית. חהחהחה.
    סגור