טלוויזיה

נסרין קדרי תיכנס לבית "האח הגדול"? הדרמה הגדולה נחשפת

שמועות גורסות כי הזמרת נסרין קדרי, שנאלצה לפרוש מריאליטי הריקודים עקב פציעה, תפציע בכניסה דרמטית לבית האח. ואיך זה קשור למאפר ליאל קוצרי?
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
בפרק ששודר אמש (ראשון) ב"האח הגדול", סיפר בבכי הדייר החדש ליאל קוצרי, שנכנס לבית רק לפני שבועיים, על הקרע עם חברת הנפש שלו לשעבר - הזמרת נסרין קדרי. צופים ערניים חושדים כי הכל היווה פרומו לקראת כניסה צפויה של נסרין אל הבית.
קוצרי, מאפר ומסרק כלות, הסתכסך עם קדרי על רקע חשדה כי הוא היה זה שהדליף לתקשורת את דבר היותה של הזמרת בהריון, בשלב מוקדם מאוד שטרם חשפה את הסוד. באדיבות הפקת האח הגדול שהשמיעה שיר של קדרי בערב שבת, נשבר קוצרי וסיפר בדמעות על הנתק המצער.

"זאת לא חברות רגילה", אמר קוצרי, "אני מאחל לכל אחד חברות כמו שהייתה לי עם נסרין. כואב לי שזה נגמר ככה. היא באמת הייתה אחותי. כמה היא רצתה בשבילי שאכנס לאח הגדול. היא כל הזמן הייתה אומרת לי שאם אתה תהיה באח אני אפתיע אותך, אני אבוא לשיר לך שיר".
כעת ממתינים הצופים לראות האם תגשים נסרין את הבטחתה, ותערוך סולחה מרגשת עם קוצרי לעיני המצלמות. אגב, ערן סויסה מ"ישראל היום" פרסם כי קוצרי לא היה המקור להדלפה על ההיריון, אלא כמה אחרים "ומפתיעים מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסרין את גדולה מכולם-הכנסי אליו (ל"ת)
    אמאלה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור