טלוויזיה

אחד האנשים העשירים בעולם בהופעה מפתיעה ברשת 13

הצלחתם לזהות? בעלי רשת 13 לן בלווטניק הגיע להופעת אורח מפתיעה בסדרה בערוץ.  צפו בקטע 
מערכת ice | 
שמים אדומים (צילום משה נחומוביץ)
צופי הסדרה החדשה של רשת 13, "שמיים אדומים", לא ייחסו חשיבות לרגע ששודר בסדרה ביום שני האחרון, בו ראש אמ"ן מבקר במשרדי יחידת 8200. אולם השחקן האורח שהגיע לביקור וגילם את ראש אמ"ן הוא לא אחר מאשר בעלי הערוץ לן בלווטניק, אחד מהאנשים העשירים בעולם.
 ראש אמ"ן מגיע לביקור (מתוך "שמיים אדומים", רשת 13)
המיליארדר היהודי-בריטי היה חי עד לא מזמן בבריטניה ולאחר מכן עבר לארה"ב. הונו על פי פורבס מוערך ב-31 מיליארד דולר והוא ממוקם 44 ברשימת עשירי העולם. את עיקר הונו בשנים האחרונות הוא הרוויח משליטתו בחברת וורנר מיוזיק. מלבד רשת 13, בלווטניק מחזיק בעסקים נוספים בישראל שהבולטת שבהן היא כלל תעשיות, בעלת המונופול על מפעל המלט נשר.
 
בשנה שעברה ביקר בפרויקט אחר של רשת, בית האח הגדול אליו נכנס לפני תחילת העונה הקודמת.
בלווטניק בהחלט יכול להיות גאה בסדרה "שמיים אדומים" שהגיעה כבר לכמה פסטיבלים בינלאומיים. לאחר הידיעה על מועמדות לסדרה הדרמה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות היוקרתי בברלין, וכמובן ההצלחה בסירייס מאניה בצרפת במסגרת התחרות הרשמית, הסדרה הגיעה גם לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי global india הנערך בעיר פונה בהודו פוקדים מידי שנה כ-120 אלף חובבי קולנוע וטלוויזיה מכל רחבי אסיה. בפסטיבל התמודדה הסדרה מול 19 סדרות על תואר ׳הסדרה הטובה ביותר׳ ממדינות אסיה, אמריקה, אירופה, ומדינות המפרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה