טלוויזיה

אברי גלעד נוטש את רשת 13: זה היעד הבא שלו

אברי גלעד עוזב את הערוץ בו הגיש שלל תכניות וצפוי לעבור לקשת 12 שעומדת להנחית את אחד הטאלנטים הכי גדולים של הערוץ המתחרה
כפיר אדר | 
אברי גלעד (צילום Magma Images, יחצ רשת 13)
ארבעה חודשים אחרי שרשת 13 רשמה מהלך ענק עם חזרתו של מגיש הטלוויזיה הוותיק לפריים-טיים בשישי בערב עם השעשועון "אל תפילו את המיליון" והתחממות חדשה של קרבות הרייטינג בגזרה המבוקשת והיום (ראשון) הוטלה פצצה של ממש. אחרי 18 שנים, המגיש יעזוב את הערוץ בו הגיש כמעט בכל הרצועות.
על פי פרסום ראשון של רן בוקר ב-YNET, אברי גלעד עוזב את רשת אחרי 18 שנה, צפוי לעבור לקשת 12 המתחרה הגדולה, שם עדיין לא ברור כיצד ישתלב ואיזו תכנית הוא יקבל להוביל בפעם הראשונה מאז 2005 בערוץ שהוא לא רשת. מרשת לא נמסרה תגובה.
כזכור, מגיש "העולם הבוקר" ביום שישי, כבר בישר בנובמבר שנה שעברה על עונה חדשה של השעשועון ופתיחת ההרשמה. בפוסט בפייסבוק כתב גלעד: "מיליון!!!! הודעה משמחת בשבילי וגם בשבילכם. עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד".
מעברו של אברי גלעד מהווה קאמבק משמעותי לטאלנט, לאחר שבתחילת 2022 גם ירדה תכנית הבוקר שלו אחרי 15 שנה וגם בהמשך התכנית בשבע בערב "מדד ישראל" לא צלחה. הוא עשוי כעת לפרוח בערוץ שמשגשג מבחינת רייטינג וגם הוא יוכל להרוויח מכך.
 
אברי גלעד נפרד מהעולם הבוקר. צילום מסך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה