טלוויזיה

אייל ברקוביץ' נכנס באופירה אסייג: "אני יכול להיות איתה זוג?"

נס וסטילה סירבו לתת יותר מדי מידע לגבי הזוגיות שלהם, אסייג ניסתה להוציא מהשניים קצת יותר צהוב, אבל סטילה התקיל את שניהם ושאל בלי להתבלבל: "זו שאלה שלא נעים לשאול בטלוויזיה, אני גם יכול לשאול אתכם – אתם זוג?", ברקוביץ השיב על כך: "אני יכול להיות איתה זוג?", אופירה סיכמה: "אנחנו זוג מקצועי כבר 17 שנה"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי ששרפו את הרשת ואת כל המדיות בתקופה האחרונה, בריאיון משותף של השניים ל"אופירה וברקוביץ'" (הערב, 18:00, קשת 12), נס וסטילה ענו על כל השאלות הבוערות, כולל השמועות על זוגיות.
תחילה סיפרו שני האמנים על כך שתמיד יש חשש להיות 'זמרים של שיר אחד' ולהשכח: "אתה מפחד, אבל בסוף אתה מבין שמה שעשינו זה אותנו, עשינו אותנטיות. נכנסנו לאולפן ועשינו כיף".

אחרי ששרפו את המדיה, החלו גם לעלות השמועות על זוגיות מפתיעה ביניהם. על כך הם השיבו בקצרה: "בסופו של דבר אני יכולה להגיד חד משמעית שאנחנו לא זוג. קורים דברים ואנחנו עובדים המון ביחד. אנחנו כל היום אחד עם השני, אנחנו עובדים באופן אינטנסיבי ומאוד נהנים מהעבודה בינינו".
אסייג ניסתה להוציא מהשניים קצת יותר צהוב, אבל סטילה התקיל את שניהם ושאל בלי להתבלבל: "זו שאלה שלא נעים לשאול בטלוויזיה, אני גם יכול לשאול אתכם – אתם זוג?", ברקוביץ השיב על כך: "אני יכול להיות איתה זוג?", אופירה סיכמה: "אנחנו זוג מקצועי כבר 17 שנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה