טלוויזיה

"קופה ראשית" נכנעת לנבחרת? קבלו הצצה לפרק המסקרן שנדחה

בשל המשחק של נבחרת ישראל הצעירה נגד צ'כיה ביורו 2023, חד פעמית הפרק החדש של "קופה ראשית" ישודר מחר במקום היום. קבלו ראשונים הצצה נדירה לפרק: לוויה ראשית - חלק ב'
מערכת ice | 
קופה ראשית בפרק לוויה ראשית (צילום כאן 11)
לאחר ש"קופה ראשית" פתחה את עונתה הרביעית בכאן 11 בצורה מוצלחת, עם לא מעט ציפיות של קהל המעריצים הנאמן של הסדרה ונתוני רייטינג נהדרים שהושגו עד כה בתום 10 פרקים - הפרק הקרוב לא ישודר כרגיל היום (רביעי), אלא נדחה למחר. הסיבה: משחק הכדורגל של נבחרת ישראל הצעירה נגד צ'כיה ביורו 2023.
הפרק שישודר מחר בשעה 21:15 בכאן 11 יהיה המשך לפרק ששודר בשבוע שעבר – לוויה ראשית. ברביעי שעבר שודר חלק א', שעסק במלחמה של אביחי וגדי לייפר על תפקיד סמנכ"ל הרשת, שמגיעה לשיאה. נוסף על כך, כוכבה מחפשת א"א- אלמן אמיד. ועובדי הסופר מתבשרים על מותה המפתיע של דמות מפתח.

קבלו ראשונים הצצה לפרק החדש: לוויה ראשית- חלק ב'. יום הלוויה של לאה שקדי. אביחי מנצל אותו למטרות פוליטיות.  כוכבה למטרות רומנטיות. ואמנון קונה מתנה לאמא שלו. מה בהצצה שתראו למטה? עובדי הסופר מתכוננים לצאת להלוויה, רמזי מתדרך את צ'יבוטרו ואביחי מוודא שהכל עובד כפי שמתוכנן...
לאחרונה נודע כי הסדרה המצליחה כובשת גם את נטפליקס ישראל. שלוש העונות של הסדרה נמצאות בטופ 10 של הסדרות הפופולריות לצפייה בנטפליקס ישראל מבחינת כמות שעות צפייה - כבר 5 שבועות ברצף. העונה הראשונה של קופה ראשית בטופ 10 כבר 6 שבועות ברצף, עם קהל חדש שנחשף לסדרה בפעם הראשונה בנטפליקס. צפו בהצצה לפרק החדש:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה