טלוויזיה

פאולה רוזנברג חושפת: כך הכרתי את שחר חסון בתיכון

פאולה רוזנברג חשפה: "משעשע לחשוב ששלושים שנה לאחר מכן, לילד השובב שהמורות הוציאו החוצה יותר משאפשרו לו להישאר בכיתה (הוא בעצמו מעיד על כך בהופעות שלו) - יש הומור גאוני שהוא הדבר היחיד שהצליח להחזיר את השלווה לבנותיי. אז תודה, שחר, על העזרה בשבת. אין כמוך"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בעוד נועה קירל, הנציגה של ישראל באירוויזיון שנתנה ביצוע מרהיב והצליחה לסיים במקום השלישי והמכובד בתחרות היוקרתית, אחרי שכבר הייתה שנייה בדירוג השופטים, בעוד ששבדיה סיימה במקום הראשון ופינלנד במקום השני, מגישת התוכנית "פאולה וליאון" בקשת 12, פאולה רוזנברג, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם בו היא חשפה דרמה רפואית גדולה הקשורה לבתה.
בטורה לישראל היום, סיפרה רוזנברג כיצד הצליח שחר חסון להשכיח את הכאב מבתה: "גילוי נאות: שחר חסון הוא בן שכבה שלי מהתיכון בכפר סבא. משעשע לחשוב ששלושים שנה לאחר מכן, לילד השובב שהמורות הוציאו החוצה יותר משאפשרו לו להישאר בכיתה (הוא בעצמו מעיד על כך בהופעות שלו) - יש הומור גאוני שהוא הדבר היחיד שהצליח להחזיר את השלווה לבנותיי. אז תודה, שחר, על העזרה בשבת. אין כמוך".
"למחרת, כשהגעתי לאולפן תוכנית הבוקר ושיתפתי בקורותינו המשפחתיים בשבת, סיפרה לי חברתי המאפרת לילך שפעם נתקעה בפקק מלחיץ בצרפת, ובמשך שעתיים שבהן שהתה במנהרה תת־קרקעית והתחושה היתה כבדה, הדבר היחיד שהצליח להפחית את הסטרס שלהם בעודם תקועים שם היה מופע האלתורים של אדיר מילר שבו צפו עד שנחלצו מהסיטואציה".
כזכור, בסטורי שהעלתה רוזנברג היא תיעדה נסיעה ברכב עם הילדים שלה, כשהילדה שלה עם גבס ברגל. רוזנברג סיפרה: "יש פה גברת שחוגגת היום יום הולדת, מזל טוב ארבלי, ואם אנחנו נגיד 'נועה תשברי את הרגל', כדי שהיא תזכה באירוויזיון, אז ארבלי לקחה את זה צעד אחד קדימה", סיפרה תחילה פאולה.
בהמשך, בתה ארבל סיפרה את מה שקרה: "אז הייתי בסטודיו, והייתה לנו חזרה. עשיתי את הריקוד של נועה קירל, ועשיתי את הגלגול, והיה לי כשל בריקוד, ובסוף אני שברתי את הרגל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לי נשבר הזין מכל פימפומי יחסי הציבור שעושים לפאולה ולבן
    איתי ק. 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי נשבר הזין מכל פימפומי יחסי הציבור שעושים לפאולה ולבן זוגה. באמת מעניין לי את הת*ת. עכשיו רק ספרו לי איפה מתקנים...
    סגור