טלוויזיה

כאן 11 ונבחרת ישראל עושים היסטוריה: הכנות אחרונות למונדיאליטו הגדול

בפעם הראשונה בתולדותיה, תשתתף נבחרת ישראל באליפות העולם בכדורגל לנבחרות עד גיל 20 - המונדיאליטו. כאן 11 תביא אליכם את כל השידורים. אז מתי יתקיימו המשחקים ומי ישדרו את המשחקים?
מערכת ice | 
שחקני נבחרת ישראל (צילום תימור אלמלח)
בפעם הראשונה בתולדותיה, תשתתף נבחרת ישראל באליפות העולם בכדורגל לנבחרות עד גיל 20 - המונדיאליטו, והמטרה כפי שהציג אותה מאמן הנבחרת, אופיר חיים, היא עלייה לשמינית גמר.
המונדיאליטו בארגנטינה יפתח ביום שבת הקרוב, 20.5.23, וישראל תשתתף במשחקים, בזכות ההישג המדהים של הנבחרת מהקיץ שעבר - העפלה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, שם המסע האדיר שלה נעצר עם הפסד לנבחרת אנגליה החזקה בגמר.
כל משחקי נבחרת ישראל בטורניר בשלב הבתים וככל שתתקדם בשלב הנוקאאוט, ישודרו בשידור חי בכאן 11, כאן רשת ב' ובכאן דיגיטל - כאן BOX, אתר כאן ואפליקציית כאן למובייל. צוותי השידור למונדיאליטו: יהונתן כהן ואשרת עיני מהעמדה במגרשים, ודור הופמן ואורן יוסיפוביץ יובילו את המשדר מהדשא.
בכאן רשת ב' ישדרו ליאן וילדאו ואורי אוזן. המשחק הראשון של נבחרת ישראל בשלב הבתים יערך מול קולומביה ביום ראשון, 21.05.23 בשעה 21:00. אחריו ביום רביעי ב-21:00 תשחק ישראל נגד סנגל וביום שבת, בחצות, ישראל נגד יפן.
רגע לפני פתיחת המונדיאליטו, ביום חמישי הקרוב, 18.05.23 בשעה 21:45 ישודר הסרט "אירופה זה לא מספיק" - תיעוד אינטימי של ההעפלה ההיסטורית של נבחרת ישראל לגמר גביע אירופה לנוער והעפלה היסטורית לגביע העולם לנוער. בסרט של היוצר איתן דותן, הבמאי אבידע ליבני וחברת שנהר הפקות, מתועדים שחקני הנבחרת, המאמן אופיר חיים, המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בפועל בוני גינצבורג ושותפים רבים נוספים בדרך להישג הגדול ויוצא הדופן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה