טלוויזיה

ערוץ 14 מתכונן למלחמה: התוכנית החדשה תפגע באילה חסון?

הערב בערוץ עכשיו 14 - הרצועה החדשה של אמיר איבגי. מערוץ עכשיו 14 נמסר: ״אנו מאחלים לאיבגי הצלחה רבה ובטוחים שיוביל את הרצועה לשיאים חדשים״
מערכת ice |  2
אמיר איבגי, חדשות ערוץ 20 (צילום מסך: ערוץ 20)
תתכוננו להפרד ממהדורת ימי החמישי של תכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14. הפרשן הפוליטי של הערוץ, יעקב ברדוגו, יחל בהגשת תוכנית ראיונות חדשה ויחזור להגיש את התוכנית ״אולפן חמישי״ שחוזרת למסך בימי חמישי ב-20:45, במקום 'הפטריוטים'. אבל גם לברדוגו יש כבר מחליף והערב (ראשון) התוכנית החדשה שלו יוצאת לדרך.
הערב, בשעה 19:00, זה מתחיל. הרצועה החדשה של אמיר איבגי עולה לשידור בערוץ עכשיו 14. התוכנית, שבע עם אמיר איבגי, תהיה בקונספט של תכנית ריאיונות וחדשות ותתמקד באירועים החדשותיים של היום.

מערוץ עכשיו 14 נמסר לקראת עליית התוכנית החדשה לשידור: ״אנו מאחלים לאיבגי הצלחה רבה ובטוחים שיוביל את הרצועה לשיאים חדשים״. האם התוכנית תקרא תיגר על הצינור של רשת 13 ו'שבע' עם אילה חסון בכאן 11 כתוכנית מספר שתיים של השעה 19:00 אחרי תוכנית חיסכון בקשת 12?
אמיר איבגי, מגיש יומן הצהריים של גל"צ, שב הביתה לאחר ששימש בעברו כמגיש בערוץ 20 לצוות העיתונאים והמגישים של ערוץ עכשיו 14, לאחר מעברו המתוקשר של שרון גל מרשת 13 לפני כחודשיים.
 

איבגי יגיש את הרצועה היומית של השעה 19:00, לאחר בקשתו של יעקב ברדוגו להתמקד בפרשנות בתקופה הקרובה ולעבור לשדר שתי תוכניות שבועיות. איבגי ימשיך להגיש את יומן הצהריים של גל"צ, אך יעזוב את התוכנית "אולפן שישי" של קשת 12, בה שימש כפרשן בחודשים האחרונים.
מערוץ עכשיו 14 נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי הותיק והמוערך אמיר איבגי על הצטרפותו לצוות החדשות המוביל של ערוץ החדשות הטוב בישראל ועם הצמיחה הגבוהה ביותר בשנה האחרונה, ואין לנו ספק שאיבגי, יחד עם שאר מגישי ופרשני הערוץ, יזניקו את הרייטינג לנקודות שיא נוספות״.
ברדוגו ימשיך לשמש כפרשן הפוליטי ויופיע מדי ערב במהדורת החדשות ובתוכניות האקטואליה השונות. לעת עתה, 'הפטריוטים' זזים מהרצועה בימי חמישי בה התקשו לנפק רייטינג גבוה מול התחרות מקשת 12 ורשת 13.
 
בתוכנית האחרונה במוצאי שבת התארחה שרת התחבורה מירי רגב שדיברה על טקס המשואות, הפרויקטים שהיא מבקשת לחדש בתחבורה, הפגנת המיליון בירושלים בעד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ התחת (ל"ת)
    לילית 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    שרה 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בהצלחה לאמיר איבגי, עיתונאי מעולה וכל הכבוד לערוץ 14 שמביאה עיתונאים מוכשרים.....
    סגור