טלוויזיה

אסף גרניט בדרך לריאליטי חדש: זו השותפה שלו לתכנית

הזוגיות החדשה אצלכם על המסך: אסף גרניט ורותי רוסו ינחו את פורמט האוכל החדש של רשת - אוטו אוכל VIP
מערכת ice | 
אסף גרניט בטופ שף (צילום פייסבוק)
אחרי ההצלחה של התוכנית משחקי השף, תוכנית הבת אוטו אוכל מקבלת עונה חדשה משל עצמה במתוכנת VIP. גרניט ורוסו ינחו את התוכנית שבה ישתתפו זוגות מפורסמים, המוכרים בכל בית בישראל. 
בכל תוכנית יקבלו הזוגות משימת בישול בנושא מסוים ויצטרכו לבנות סביבו מנה. למשל, טעמי ילדות, קרנבל מתוקים ועוד. את המנות יגישו בתוך אוטו אוכל לקהל הרחב בשוק ייעודי שיוקם במיוחד.  הצילומים יחלו בקרוב.
רק לאחרונה מיליונים ברחבי צרפת נחשפו לראשונה לשף אסף גרניט בתכנית המצליחה "טופ שף". השף הישראלי המצליח, עומד בראש מסעדות רבות בירושלים ובתל אביב, אבל גם בפריז עם "שבור". ב-2019 נפתחה מסעדת "שבור" בפריז וב-2021 אף זכתה בכוכב מישלן.
בקטע וידאו ששוחרר, נראה גרניט מקשיב לאחד המתמודדים שרוצה להכין קבב מיוחד ולאחר ששמע אותו מדבר על המנה, הוא שאל אותו באנגלית: "אתה בטוח שהזמן שיש יספיק לך כדי לעשות את זה?", המתמודד נראה בטוח בעצמו.
 
בעונה 14 של "טופ שף", השף הישראלי יבקש מהמתמודדים להכין גרסת גורמה לקבב. כדי לשפוט אותם, תלווה אותו העיתונאית הקולינרית מינה סאונדיראם, שהצופים מכירים במומחיותה באוכל רחוב בתוכנית Very Very Good של פרנסואה-רג'יס גאודי ב-Paris Première.
השופטת שמארחת את גרניט, כתבה ככה באינסטגרם שלה: "4 שנים מאז שהוזמנתי להשתתף בפאנל של מלחמת המסעדות - המבחן האהוב עליי של TOPCHEF - אבל השנה, מדובר במהדורה חדשה לגמרי שהתחילה עם שינויים רבים ובפרט Streetfood חדש לגמרי. אתגר. האורח בחבר השופטים הוא השף הישראלי אסף גרניט"
אם זה לא מספיק מרגש, לאחרונה נערך כנס המסעדנות ה-8 Restaurant במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. את הכנס הוביל אילן ירון, בעלי חברת סאמיט אקספקס, ותומר מור, מנכ"ל "מסעדנים חזקים ביחד".
כחלק מהכנס נערך פאנל מישלן מיוחד בהשתתפות אנשי האוכל אסף גרניט ושיראל ברגר. בשיאו של האירוע הוענק אות הוקרה לאושיות הקולינריה ישראל אהרוני ואסף גרניט על פעילותם ותרומתם הגדולה לענף המסעדנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה