שיווק ופרסום

נירלט יצאה בקמפיין חדש: לא תאמינו באיזה פרזנטורים בחרה

חברת הצבע נירלט עלתה בקמפיין חדש לצורך קידום המוצר אקווניר, צבע אקרילי על בסיס מים לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים, במסגרתו יובילו את הקמפיין נבחרת של צַבָּעים אמיתיים שהעידו כי בחרו לעבור להשתמש באקווניר של נירלט
מערכת ice |  3
קובי מאור קמפיין נירלט (צילום ליאור נורדמן)
חברת הצבע נירלט עלתה היום (שלישי) בקמפיין חדש לצורך קידום המוצר אקווניר, צבע אקרילי על בסיס מים לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים. במסגרת הקמפיין החדש של חברת נירלט, שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, החליטה חברת הצבע נירלט שמי שיוביל את קמפיין הינם נבחרת של צַבָּעים אמיתיים שהעידו כי בחרו לעבור להשתמש באקווניר של נירלט .
במהלך הקמפיין של חברת נירלט שעולה לאוויר בטלוויזיה ובדיגיטל, מספרים הצַבָּעים המנוסים על הסיבות שבזכותם הם עברו לעבוד עם אקווניר של נירלט בצורה בלעדית. לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בנירלט, היא מספרת כי "אין חכם כבעל ניסיון. בשנה האחרונה הגענו למספר לא קטן של צַבָּעים שהתנסו באקווניר של נירלט והעדיפו ללא עוררין את המוצר שלנו".
עוד הוסיפה תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בנירלט,  כי "לאור התגובות בחרנו לעלות בקמפיין טסטמונאילס שהמסר שלו צבעתי – עברתי. בו אותם הצַבָּעים מספרים את החוויות האותנטיות שלהם בשימוש במוצר", סיכמה תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק שלהחברה.
סדרת אקווניר של נירלט (צילום: יח"צ)
הפרסומת של נירלט (יח"צ נירלט)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אכן צבע ברמה אחרת (ל"ת)
    רוני 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צבע גרוע
    חנן 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כיסוי נוראי הבדלי גוון בין השכבות
    סגור
  • 1.
    חרה צבע
    חי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צר לי לומר לכם אני קבלן ואני צובע הרבה הצבע של ניר לט חרה של צבע אתה צובע הכול בסדר רק שלמחרת אתה מקבל חום הצבע יוצר קילופים בכול הקיר לא פעם ולא פעמיים מיניסיון חרה צבע טמבור פי מיליון יותר טוב אל תיתפתו לעסקעות בשטח
    סגור