טלוויזיה

אפרת רייטן בדמעות: "אי אפשר לעזוב את התחושה הזאת"

בראיון עם רפי רשף בסדרה "אינטימי" בקשת 12, חשפה חברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה), את הרגעים האחרונים לצד אביה בזמן שגסס ממחלה
מערכת ice | 
אפרת רייטן (צילום אופיר אייב)
בראיון עם רפי רשף בסדרה "אינטימי" בקשת 12, חשפה חברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה), את הרגעים האחרונים לצד אביה בזמן שגסס ממחלה. 

"הוא עד הרגע האחרון, ממש ראית את הכוח, כוח החיים. שלמרות שהוא כבר היה מחובר למכשירים, ולמרות שהוא כבר הורדם והונשם, ובאיזשהו שב החזירו אותו, ולמרות שהוא חטף שם באמת חיידקים ושבץ", אמרה רייטן. 
"הכול היה בתוך האשפוז, לא עם זה הוא נכנס, וראית את הכוח של אדם לדבוק בחיים, לא לשחרר, למרות שהוא מבין והוא סבל מאוד מאוד, וברגעים האחרונים, זה היה בערב שבועות, ונשארנו איתו, הרופאים כבר קראו לנו להיות ליד המיטתו, וישבנו מכל צד, אחי ואני, וראית את כל המדדים כבר נראים לא תקינים בכלל, ואני לא אשכח שראיתי אותו סובל מאוד והחזקנו לו את הידיים, רונן ואני, ופשוט אמרנו לו: 'אבא, די, די, תשחרר. אני ממש מבקשת, תשחרר. אתה סובל, אנחנו אוהבים אותך, אנחנו נשמור עליך, בבקשה תשחרר'. ותוך כדי שאני אומרת את זה, אתה רואה את המדדים באמת הולכים ויורדים, והוא משחרר". 
וזו תחושה שהיא תחושה שאתה אומר: 'מצד אחד, אני שמחה שהייתי לידו ברגעים האחרונים של חייו'. אי אפשר לעזוב את התחושה הזאת כמובן, היא לא עוזבת אותך", אמרה רייטן בדמעות והוציא טישיו מהכיס.  
"אבל הייתי מאוד מפוכחת", אמר רשף. 
"אתה רואה שבאתי עם זה בכיס כי ידעתי שאני אבכה אצלך, אגב. אתה רואה? אני מכינה מראש את הכל", ענתה לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה