טלוויזיה

חיים אתגר הוכה על ידי נוכל: כמה זמן יישב בכלא?

הנוכל יריב בוהדנה, שהכה את המגיש אחרי שנחשף בתוכנית 'יצאת צדיק' בקשת 12, הורשע בניסיון לקבלת דבר במרמה והסגת גבול ל-10 חודשי מאסר בפועל, וגזר דינו יינתן לו בשבוע הבא
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום קשת 12)
בעקבות ״יצאת צדיק״, הנוכל שתקף את חיים אתגר ייכנס לכלא. במסגרת התוכנית בקשת 12, המגיש חשף את יריב בוהדנה - נוכל שעקץ במשך שנים קשישים, עולים חדשים וניצולי שואה. כשחשף את מעשיו, ספג אתגר אלימות מבוהדנה. היום (רביעי), בוהדנה הורשע בניסיון לקבלת דבר במרמה והסגת גבול ל-10 חודשי מאסר בפועל, וגזר דינו יינתן לו בשבוע הבא.
בהודעה שיצאה מטעם הפרקליטות היום צוין כי "לבוהדנה היה עסק עצמאי למתן שירותי תיקון מוצרי חשמל ומזגנים ללקוחות פרטיים. בדצמבר 2018 במסגרת תוכנית הטלוויזיה 'יצאת צדיק' בוהדנה הוזמן לתקן תקלה במזגן בבית פרטי".

עוד נאמר: "כשהגיע למקום פגש את נציגת התוכנית, שהציגה עצמה כבעלת הבית וביקשה ממנו לטפל במזגן בסלון. בוהדנה החל לבדוק את המזגן וזיהה את התקלה היזומה שנעשתה בו. חרף כך, לאחר שתיקן את התקלה טען בפני נציגת התוכנית שעליו לבצע פעולות נוספות לתיקון המזגנים ולוח החשמל בבית. בסיום העבודה בוהדנה הגיש לנציגה חשבונית על סך 3,300 שקל בה הופיע פירוט התיקונים וכן 'עבודה נוספת' עליה לא פירט".
במסגרת הטיעונים לעונש ביקשה ע"ד צליל זנטי מפרקליטות מחוז דרום להטיל על בוהדנה עונש מאסר בפועל וקנס גבוה כצעד ענישה שיהלום את חומרת מעשיו. השופטת ענת חולתא קיבלה את עמדת המדינה ופסקה כי "על אף שבמקרה זה אומנם אין קורבן ממשי, הרי שנציגת התוכנית הגנה במעשיה על נפגעים פוטנציאליים עתידיים. זאת ועוד, נטען כי פעילותו פגעה בערכים המוגנים של הבטחת פעילות עסקית תקינה, שקופה ואמינה, וכי יש לתת משקל מכריע לעברו הפלילי הכולל הרשעה בעבירה זהה ובנסיבות דומות, גם אז נחשפה מרמה שביצע במסגרת התוכנית 'יצאת צדיק'".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בושה לבית משפט
    עודד 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מה שנותנים לו עוקץ קשישים לפחות 5 שנים מינימום בושה
    סגור
  • 3.
    עונשים מגוחכים הפכו את ישראל לגן עדן לעבריינים (ל"ת)
    מדינה מעודדת פשיע 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    זה העונש? 10 שנים ולא 10 חודשים!! מערכת משפט ר-קו-בה (ל"ת)
    יוסי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה של עונש! מגיע לו סירוס כימי (ל"ת)
    הבורר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור