טלוויזיה

נינג'ה ישראל בשינוי מפתיע לפאנל: זה הפרשן החדש שמצטרף

מי שיזכה לתגבר את יובל שמלא בעמדת הפרשנים, אלכס חזנוב. מי שהתחרה בשלוש עונות ופעמיים הגיע לגמר וסיים במקום השני, לראשונה יפרשן את התחרות ולא ישתתף בה.
מערכת ice |  2
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
גמר נינג'ה ישראל הגיע ביום שני האחרון לסיומו עם זכייה של יוגב מלכה בתואר הנינג'ה ה-20 בעולם כאשר צלח את המידוריאמה ב-22 שניות בלבד והשווה את השיא העולמי. אבל היה עוד אירוע מדהים, בו שניאור שמח זכה במקום השני לאחר שהצליח לטפס את המידוריאמה בפחות מ-30 שניות והפך למתמודד הצעיר ביותר בעולם שעושה זאת.
אבל יש לציין שהמסלול עדיין לא פורק וטרם נשלח לאחסון במחסני נמל חיפה עד לפתיחת העונה הבאה, כי הערב (מוצאי שבת) בקשת 12, ייצא לדרך קרב המנחים, בו ישתתפו המתחרים החזקים והאהובים ביותר מהעונה שחלפה והסתיימה בעוד הישג ענק.

המתחרים יחולקו לארבע קבוצות אותן ינהלו מנחי ופרשני התוכנית: קבוצת רותם סלע, קבוצת אסי עזר, קבוצת ניב רסקין וקבוצת ירדן ג'רבי. כל אחד ממובילי הקבוצות ייבחר בעצמו את הנינג'ות שהוא רוצה בקבוצה, ואלה יתחרו ראש בראש במסלול. השמות שישתתפו הם יוגב מלכה, שניאור שמח, האחים עצמון, האחים שרים, גיל מרנץ, תם שקד, ספיר כהן כרמי ועוד.
עוד הפתעה שמגיעה היא מי שיזכה לתגבר את יובל שמלא בעמדת הפרשנים, אלכס חזנוב. מי שהתחרה בשלוש עונות ופעמיים הגיע לגמר וסיים במקום השני, לראשונה יפרשן את התחרות ולא ישתתף בה.
עם זכייתו, מלכה גם העניק לישראל את הכבוד להיות המדינה הראשונה שמצליחה לעשות מידוריאמה שנה אחר שנה. המנצח גם השווה הערב את השיא העולמי, ומתמקם בראש טבלת המידוריאמה העולמית בכל הזמנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נינזה זה סתם זיבולי שכל
    יועץ פחד 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    14 1
    של כמה מנחים חסרי בטחון.זבל של ערוץ 2 אם זה ספורט שעל לערוץ הספורט ולא לאוסף מנחים שהכמות שלהם דומה לכמות המתחרים.
    סגור
  • 1.
    תעיפו את אסי מספיק תחדשו (ל"ת)
    יע 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור