טלוויזיה

ערוץ 14 נגד שר התקשורת: "לפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח"

משבר בתוך התקשורת הימנית: שר התקשרות, שלמה קרעי, רוצה לפתוח ערוץ ביביסטי נוסף, בערוץ 14 זועמים ומתנגדים: "פשוט מביך"
מערכת ice | 
שלמה קרעי
ערוץ "עכשיו 14", פתח בימים אלו בחזית חדשה ומעניינת מאוד - מול שר התקשורת, חבר הכנסת מהליכוד שלמה קרעי, שמעוניין לפתוח ערוץ "ימני" נוסף, מה שלא ממש מקובל על 14, אשר יותר מאמינים בשלטון יחיד.
כך כתב אחד ממגישי הערוץ, בועז גולן, בחשבון הטוויטר שלו: "מכל הדיבורים של השר קרעי על רפורמות, לא נשאר כלום. מה כן? הוא שוקד בימים אלה על הקמת ערוץ חדשות ימני שיתחרה בערוץ 14. פשוט מביך. פניתי לקרעי, שלא היסס לאשר את הדברים. כמו שלפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח". בהמשך הוא הוסיף: "פרטים חדשים על מתווה קרעי לפירוק תקשורת הימין: מדובר במהלך שיעניק רישיון ל-i24 של פטריק דרהי להקים ערוץ חדשות בעברית".
קרעי מצידו, תחילה שיתף את הציוץ של גולן וכתב: "ערוץ 14 עושה חיל ומוכיח שהימין מאס בשידורי התעמולה ורוצה ריבוי דעות. האם לא הגיע הזמן שגם לימניים תהיה את הזכות לזפזפ בשלט בין מגוון תכני איכות? שוק חופשי ותחרותי. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה! זה רק יחזק את הימין בתקשורת!".
 
בהמשך, שר התקשורת בא בגישה לוחמנית יותר וצייץ: "לצערי, בועז גולן פרסם ואף נתן פרשנות משלו לתגובתי אליו בפרטי. אז לידיעתכם, ה'אישור' שנתתי לדבריו על כך שאני 'שוקד על הקמת ערוץ ימני שיתחרה בערוץ 14' הוא כדלהלן: 'אני מתכוון להכניס תחרות לשוק. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה'. שר התקשורת לא מקים ערוצים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה