טלוויזיה

ברחה ממפגש עם האקס: גל גברעם הבריזה מהשקת הסדרה שלה

גל גברעם לא הופיעה להשקת הסדרה "רוני ותום" בה היא מופיעה, ככל הנראה כדי להימנע ממפגש מביך עם האקס תום חיימוב, שגם הוא משחק בסדרה
מערכת ice |  1
גל גברעם (צילום אינסטגרם/ גל גברעם)
בקולנוע לב בתל אביב התקיים אמש (רביעי) אירוע ההשקה לסדרה "רוני ותום", סדרת הרפתקאות חדשה לילדים ונוער בערוץ ניקלודיאון לצופי Yes, המבוססת על סדרת הספרים מאת גיורא חמיצר. מטבע הדברים בהשקה, כל שחקני הסדרה הגיעו לחגוג – אלא שאחת מכוכבותיה דווקא בלטה בהיעדרה.
גל גברעם, המשחקת בתפקיד אורח בסדרה, לא הגיעה לפרמיירה ועל פי כל ההערכות היה זה כדי להמנע ממפגש מביך עם החבר לשעבר תום חיימוב, אותו הכירה בבית "האח הגדול", ואשר גם הוא משחק בסדרה.
בזמן צילומי הסדרה, דרשה גברעם שהסצנות בהשתתפותה יהיו בימים נפרדים מאלה בהשתתפות האקס, כך שלא יצטרכו להיפגש. בני הזוג נפרדו באפריל שנה שעברה אחרי מגורים משותפים. חיימוב אגב כן הופיע להשקה, אך ללא בת הזוג הנוכחית.

לפני כחודשיים הפתיעה גל גברעם בסרטון בטיקטוק שלה בו כביכול "טינפה" על חיימוב, תוך שהיא עושה ליפסינק לשיר "אחותי כבר לא סובלת אותך". גברעם כתבה: "מאמי אין לי אקסים" והוסיפה: "לא תבגוד בי עם האקסית שלך, לא תסנן את אמא שלי, איזה מין בן אדם עוזב ביום בהיר אחד? לא תנצל אותי בשביל כותרות. לא תחשוב שלא ראיתי אותך כשבאתי להפתיע אותך שמעתי מחוץ לדלת שאתה עם מישהי בדירה. דפקתי בדלת ושיחקת אותה כאילו אין אף אחד בבית". 
עוד ציינה בסרטון: "לא תקרא לי ילדותית, חלשה ועצלנית. לא תזרוק אותי מהבית ועוד תקרא לי רכושנית. לא אל תחשוב שנפלתי בגללך. אני מאשימה רק את עצמי שהייתי כזו טיפשה, למדתי מלא מה זו אהבה ומגיע לי הרבה יותר ממך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Ice (ל"ת)
    אתי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור