טלוויזיה

מנכ"ל כאן גולן יוכפז לעובדים: "האיום הממשי עדיין מרחף באוויר"

בעקבות הידיעה על הקפאת התוכנית לסגירת תאגיד השידור הציבורי, שלח מנכ"ל "כאן" גולן יוכפז מכתב לעובדי התאגיד, בו הודה להם על פעילותם למרות חוסר הוודאות: "עברנו שבועות קשים, המאבק תם אך לא נשלם"
מערכת ice |  3
הפגנת תמיכה בתאגיד (צילום יחצ)
על רקע הידיעה שפורסמה אתמול לפיה בניגוד לעמדת שר התקשורת שלמה קרעי, ראשי הקואליציה החליטו בינתיים להקפיא את התוכנית לסגירת תאגיד השידור הציבורי, בקרב עובדי תאגיד כאן נשמע אנחת רווחה.
החלטת הקואליציה נבעה לפי הדיווחים לא מאהבת התאגיד, אלא מהרצון להתמקד בקידום הרפורמה המשפטית ולדחות כל תוכנית אחרת עד להודעה חדשה. לכן החרב עדיין מונפת מעל הצוואר, אך הושהתה זמנית.
מנכ"ל "כאן" גולן יוכפז, שלח הבוקר מכתב לעובדי התאגיד בו הוא מודה להם על פעילותם על רקע אי הודאות: "עברנו בשבועות האחרונים ימים ארוכים של מתח, חוסר ודאות ודאגה לעתידו של מקום העבודה של כולנו", כתב יוכפז. "למרות הטלטלה – לא הפסקתם לרגע לעבוד ולהצטיין.

"למביט מהצד נדמה היה שעשיתם את זה אפילו במאמץ ובהתכוונות גדולים מכרגיל: על המסך עלתה דרמה חדשה, חטיבת החדשות המשיכה להכתיב סדר יום תקשורתי, סקרי ההאזנה לתחנות הרדיו שלנו הבהירו שתחנות כאן מובילות בישראל, היקפי הגלישה בפלטפורמות הדיגיטליות המשיכו את מגמת העלייה שנרשמת מאז המונדיאל, והסדרה "אייכמן, ההקלטות האבודות" נמכרה בעסקה היסטורית לענקית התוכן אמזון פריים ווידאו".
יוכפז התגאה במכתבו בתמיכה הציבורית האדירה שקיבל התאגיד – "לא רק מצד מיליוני צופי התאגיד, גדולים כקטנים (בצהריים נערכת בת"א הפגנת ילדים בקריאה שלא לפגוע בכאן חינוכית), אלא גם של הקולגות שלנו, ויחד איתם של שותפינו היוצרים, המפיקים, האומנים, הזמרים, הכותבים, אנשי תעשיית הטלוויזיה ושורת אישי ציבור וארגונים בארץ ובעולם – שלקחו חלק במפגן סולידריות חסר תקדים מסוגו".
"החיבוק החם הזה לא היה לו לא עשיתם תוכן מצוין", ציין יוכפז שסיכם: "לעת עתה המאבק תם, אבל לחלוטין לא נשלם. האיום הממשי על המשך קיומו של התאגיד מרחף באוויר, והוא עלול לשוב במהירות ובאופן אגרסיבי הרבה יותר. התפקיד של כולנו הוא להמשיך לעמוד על משמר השידור הציבורי, להמשיך לעשות תוכן איכותי לכל עם ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סגירת ערוץ כאן.
    יהודית 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ מהותי בחיינו. רוב העם צופה בו. תכנים טובים ומעניינים. קרעי מי אתה מתנקם??? מי שם אותך להחליט עבור מי שמרוצה מערוץ כאן???
    סגור
  • 2.
    לא ניתן
    אריאל 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרתי ברוב עוונותי בבן גביר ,פעם ראשונה בחיי שאני לא בוחר מרכז,פעם אחרונה שאני בוחר בהם, פשוט בזיון והחלטות לפמ רגש ולא לפי רצון העם.
    סגור
  • 1.
    חבל שערוץ פופולרי ואמין כל כך יסגר. (ל"ת)
    אורח 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור