טלוויזיה

לראשונה אחרי 7 עונות: קומיקאית מצטרפת לבובה של לילה

מעולם לא הייתה חברה בפאנל של תכנית הסאטירה של ערוץ הספורט, אבל מי שתתכבד לשבור את הרצף של למעלה מ-60 פרקים היא יעל פוליאקוב שתגלם את מאיה דמאיו
כפיר אדר | 
בובה של לילה (צילום צילום מסך)
רצף של למעלה מ-60 פרקים של בובה של לילה ללא אישה בפאנל שאמונה על חיקוי כלשהו, יגיע מחר (רביעי) לסיומו כאשר יעל פוליאקוב תקבל את הקרדיט להיות חלק מהפאנל עם חיקוי שתעשה למאיה דמאיו.
בכל שבע העונות של התכנית, לא הייתה אף פעם אישה שעשתה חיקוי כלשהו כאשר עשרות קומיקאים ושחקנים השתתפו בדמויות חד פעמיות, אבל פוליאקוב תהיה הראשונה מהמין הנשי שתעשה זאת.
 
בובה של לילה היא תוכנית ספורט סאטירית ישראלית, המשודרת בערוץ הספורט משנת 2011. בתוכנית מככבות, כנרמז משמה, בובות בנוסח "החרצופים", שמהוות סאטירה על דמויות בולטות שונות מעולם הספורט בישראל, ובעיקר מתחום הכדורגל. התוכניות בנויות לפי תבנית קבועה, עם פינות, דמויות ואלמנטים חוזרים. התוכנית זכתה לפופולריות רבה ויש המגדירים אותה אף כקאלט. בשנת 2012 עלתה העונה השנייה, בשנת 2014 עלתה העונה השלישית ובאפריל 2016 החל שידורה של העונה הרביעית.
לצורך יצירת התוכנית, פנה תומר תורג'מן (סמנכ"ל התוכן והעורך הראשי בערוץ הספורט באותו זמן) אל יוצר התוכנית "החרצופים", איתן אבוט, כדי לברר לגבי האפשרות להפקת תוכנית בכיכובן של בובות. הרעיון נגנז לאחר מספר פגישות, בשל בעיות תקציב. עם זאת, הרעיון עלה מחדש בשנת 2010 ועל אף רתיעה ראשונית מהרעיון מצד אנשי ערוץ הספורט, צולם פרק פיילוט, שכלל את דמותו של "שוקו ויצמן" בגילומו של אלי בן דוד, לצד בובה של אבי לוזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה