טלוויזיה

הבן של אייל גולן מזועזע: "איך אתה יכול לעזוב?"

ליאם גולן לקח קשה את הפרישה של רז זהבי מגולסטאר: "אני בתור הקפטן רואה את רז זורק את החולצה לאש, מנפה את עצמו ואני לא מבין מה קורה פה", אביו אמר: "הניפוי הכי דימיוני שיש"
מערכת ice |  5
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
לאחר דרמה גדולה בפרק הניפויים בו היו כמה שמות בולטים לניפוי, רז זהבי מחליט לנפות את עצמו ולפרוש מהתכנית וכל זה קורה אחרי הבלגן שנוצר לאחר ההדחה של שייע והעימותים בין מוקי לאלירז, ג׳ובאני ואלירז, הריבים בין השחקנים והתקרית של זהבי עם גיא הוכמן
זהבי אמר: "אני נעול על זה שצריך לבוא זעזוע, שצריך לבוא שינוי. אני אלך בדיוק בדרך שאני מגדל את הילדים שלי. בסופו של דבר לקחת אחריות ועד כמה שהקול שלי נשבר ושזה קשה, אני עם הנבחרת הזו סיימתי". ג'ובאני רוסו ואייל גולן ניסו למנוע ממנו: "אני לא נותן לך, אני לא נותן".

ליאם גולן הסביר: "אני בתור הקפטן רואה את רז זורק את החולצה לאש, מנפה את עצמו ואני לא מבין מה קורה פה, רז איך אתה יכול לעזוב שנייה לפני הגמר?", זהבי עמד על שלו: "זו החלטה שלי, תן לי את החולצה, זו החלטה שלי". מוקי אמר: "זהבי שובר את הכלים, מנפה את עצמו נגד החוקים, לא מאמין שזה קורה לי".
זהבי הסביר: "אני לא נמצא אף פעם במקום שאני לא רצוי, אני פשוט לא רוצה להיות פה, אני פשוט נגעל, איבדתי את כל החשק, אני עוזב את גולסטאר". אייל גולן הודה: "זה הניפוי הכי דמיוני שיש, לא חשבתי שזה יגיע לשם", מוקי המשיך: "שאנחנו פסיעה מהגמר, לוותר על אדם כמו רז חברתית ומקצועית זו טעות פטאלית שתעלה לנו ביוקר, מבטיח לכם"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אייל אתה יוצא ממש קטן בלי שכל ואני מאמין שאתה פושע
    יונתן 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רואים את האופי המזעזע של האנס אייל גולן כמו אבא שלו . מתלהב כמו ילד קטן חסר תרבות וכבוד למבוגרים. את זה קיבלת ירושה מהאבא העלוב שלך ולא מהצד התימני. ליאם אל תעשה כלום כמו האבא העלוב שלך
    סגור
  • 3.
    שייע
    אלי אוקנין 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גולדסטאר בלי שייע זה כמו פלאפל בלי פיתה
    סגור
  • כי הוא חתיך (ל"ת)
    אייל 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    אייל גולן (ל"ת)
    אשר 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    הבן גולן
    שמעון 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתה מזועזע שעוזב .הוא עוזב כל יומים אחת ועובר לשניה .אין לך מה להיות מזועזע.תתרגל לזה.
    סגור