טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בליהוק נוצץ: זוכת האח הגדול בדרך?

האודישנים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 כבר החלו וכעת כבר ברור שדנה גרוצקי תיקח חלק בעונה החדשה, בינתיים גם תקווה גדעון הגיעה לאודישנים
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
אחרי שנודע כי דנה גרוצקי, המגישה הוותיקה בקשת 12 שעומדת להוביל תכנית חדשה עם מעיין אדם, תככב על המסכים של כולנו בעוד תוכנית ריאליטי אהובה, רוקדים עם כוכבים, כאשר היא לוהקה להתחרות בעונה הקרובה. שם מעניין נוסף עשוי להתחרות העונה.
זוכת האח הגדול לשעבר, תקווה גדעון, הגיעה לאודישנים, אחרי שרק בשבוע שעבר, אדל בספלוב לקחה חלק באודישנים לריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. בנוסף לבספלוב, עוד שני שמות מפתיעים במיוחד השתתפו באודישנים לריאליטי רוקדים עם כוכבים.

בין היתר מדובר גם בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. 
בינתיים גרוצקי כתבה: "מתרגשת בטירוף!!!!! וזה הזמן להגיד שאני ממש ממש ממש חייבת מטפלת!!!!! אבל ממש !!!! הצילו". בר זומר פרגנה: "מושלם ואיזה כיף לה אמאמא", רוני דואני הוסיפה: "איזה מושלם", גם ליהיא גרינר, שביט ויזל, אוהד שרגאי ובל אגם הוסיפו ברכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה