טלוויזיה

הזמר במסכה חוזרת למסכים: הטרגדיות והפאדיחות בפורמט העולמי

זמן קצר לפני הצילומים של התוכנית בארה"ב, אן הייש הייתה מעורבת בתאונת דרכים לאחר שנהגה במהירות מופרזת, התנגשה בבית פרטי בלוס אנג'לס ואושפזה בבית החולים עם פגיעה מוחית חמורה, לאחר שמצבה החמיר היא נותקה מהמכשירים והלכה לעולמה באוגוסט האחרון. אבל הטרגדיה הזו היא לא היחידה בין האירועים הביזאריים שקרו למשתתפי הפורמט
מערכת ice | 
אופירה אסייג בפסטיגל (צילום הזמר במסכה)
ביום שבת הקרוב, "הזמר במסכה" שהפכה ללהיט טלוויזיה עולמי שבה, שבה לעונה החדשה בקשת 12, אבל לא עלינו, ברחבי הגלובוס קרו אירועים לא צפויים כמו הזמרת שנחנקה בתוך התחפושת ונזקקה לטיפול רפואי, הזמר שהמסכה שלו נפלה במהלך השיר וגם כוכבת שפרשה באמצע וגרמה לחשיפת זהותה, אבל זה לא הכל. הנה כמה מהאירועים הביזאריים ביותר בתולדות הפורמט.
השחקן מיקי רורק גרם לסערה גדולה לפני כשנתיים שהיה מתחת לתחפושת הגרמלין, אז החום שבפנים היה יותר מדי בשבילו, לכן הוא הסיר את המסכה עוד לפני שסיים את השיר ובכך בניגוד לפורמט חשף את זהותו. מיותר לציין שרורק הודח מיד. אבל האם זה תקף גם במקרה שבו התחפושת פשוט נופלת? הקונדיטור המפורסם דאף גולדמן, שהסתתר בתוך תחפושת הטרייר מעד, היה קרוב לנפילה מהבמה ובשל כך מסכת הכלב שלו השתחררה והוא נאלץ לכסות בידיו את הפנים כשאנשי ההפקה ניסו להציל את המצב. הוא לא הודח בשל המקרה.

רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר שהפך לאדם לא אהוד במיוחד בארצות הברית אחרי בחירות 2020 כשתמך בטענות של הנשיא היוצא דונלד טראמפ כי התוצאות זויפו, השתתף בתכנית בתחפושת של "ג'ק בקופסה", והגיע רחוק. אבל לאחר שנחשף עם הדחתו, קרה רגע מביך כאשר שניים מחברי הפאנל נטשו את האולפן כאות מחאה: 
אירוע טראגי במיוחד כולל את השחקנית האמריקאית אן הייש שכיכבה בשנות התשעים בשוברי קופות רבים כמו "6 ימים, 7 לילות", "פסיכו", "דוני ברסקו" ו"אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" והייתה במגעים מתקדמים עם "הזמר במסכה" לקראת העונה השמינית, אך מצאה את מותה זמן קצר לפני הצילומים בתאונת דרכים לאחר שנהגה במהירות מופרזת, התנגשה בבית פרטי בלוס אנג'לס ואושפזה בבית החולים עם פגיעה מוחית חמורה, לאחר שמצבה החמיר היא נותקה מהמכשירים והלכה לעולמה באוגוסט האחרון.
הזוכה האחרונה של הפורמט בגרסה האמריקאית טייאנה טיילור חוותה בדרך להישג הגדול משבר גדול על הבמה. כאשר חשה לפתע במהלך אחד הביצועים שאין לה אוויר בתוך התחפושת והחלה להיחנק. הביצוע הופסק בפעם הראשונה אי פעם באמצע. המאבטחים זינקו לבמה והזמרת קיבלה טיפול רפואי. למרבה המזל היא חזרה והמשיכה עד הזכייה.
ויש גם את לינדה בלייר שהייתה מועמדת בכירה לנצח ב"הזמר במסכה", אבל בחרה להדיח את עצמה במפתיע, רגע לפני הגמר. הסיבה שלה הייתה אצילית במיוחד, לתת סיכוי טוב יותר למתחרים שלה לנצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה