טלוויזיה

ארץ נהדרת מציגה: אוהד בוזגלו כפי שמעולם לא ראיתם. צפו

העונה ה-20 של ארץ נהדרת תימשך הערב עם חיקויים חדשים ומצחיקים במיוחד של אוהד בוזגלו, מעיין אדם וניב גלבוע. צפו בהצצה הקורעת
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו בארץ נהדרת (צילום ארץ נהדרת)
העונה ה-20 של ארץ נהדרת, אחת מתוכניות הסאטירה המצליחות בתולדות מדינת ישראל, תימשך הערב (רביעי) בקשת 12, ומציגה חיקויים חדשים וקורעים במיוחד של דמויות שיוצגו בפעם הראשונה בארץ נהדרת.
מי שיזכה לחיקוי קורע במיוחד הוא אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי ואחיו של הכדורגלן מאור בוזגלו. את החיקוי של בוזגלו עושה ערן זרחוביץ', כשבקטע מצחיק במיוחד ששוחרר הוא מספר על עצמו בדיחה בה הוא אומר: "אני אומר, גבר נשוי זה כמו אריה בכלוב. יש כל כמה שעות האכלה אז הוא שבע, אבל אז פתאום הוא רואה בחוץ את הזברה, הוא רוצה אותה אבל לא יכול לטרוף אותה בגלל הכלוב".
זרחוביץ' הוסיף: "לעומת זאת, גבר רווק הוא כמו אריה בסוואנה, פתאום הוא רואה לטאה, אוכל את הלטאה, ואז פתאום הוא בכלל נהיה כמו נשר, הוא רואה סנאי ויורד עליו. ואז הוא שבעה, אבל פתאום הוא רואה למה, אז הוא רץ אחריה, תופס אותה, ובא הנשר ואוכל גם אותה. זה היופי - כולם מקנאים באוהד".
בנוסף לחיקוי המצחיק של אוהד בוזגלו, מי שיזכה לחיקוי הוא מבקר האוכל, ניב גלבוע, אותו יחקה יניב ביטון. ולא רק גלבוע ובוזגלו יזכו לחיקוי ראשון - גם מעיין אדם תזכה לחיקוי משני כהן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה