טלוויזיה

12 שנה אחרי האח הגדול: אלעד צפני חוזר לריאליטי

12 שנה אחרי שהשתתף בהאח הגדול והפך לאחת הדמויות האהובות והמדוברות בכל סלון בישראל, אלעד צפני, חוזר לריאליטי ולוהק לעונה החדשה של "גולסטאר"
מערכת ice |  1
אלעד צפני (צילום עמוד הפייסבוק של אלעד צפני)
12 שנה אחרי שהשתתף בהאח הגדול והפך לאחת הדמויות האהובות והמדוברות בכל סלון בישראל, אלעד צפני, חוזר לריאליטי ולוהק לעונה החדשה של "גולסטאר" שמשודרת בהוט. כך פורסם היום (שלישי) ב"מאקו".
מלבד האח הגדול, אלעד ידוע בתור אחד מחברי ה"פמלייה" של עומר אדם, יחד עם שוקי בן זקן, בעלה של הזמרת עדן בן זקן. העונה החדשה של גולסטאר צפויה להחל את צילומיה בשבועות הקרובים באחד הריזורטים ביוון.
לפי גורמים המעורים בפרטים, צפני וההפקה הגיעו להסכמות לאחרונה על השתתפותו בתוכנית והחוזה אף נחתם רק לאחרונה. כזכור, גם כוכב בוורלי הילס 90210, איאן זירינג, לוהק לעונה החדשה של גולסטאר.
מי שעוד לוהק לעונה החדשה של גולסטאר הם: כוכב הרשת דניאל יונה, ליאור דיין, שכבר השתתף בתוכנית בעבר, ובנם של אייל גולן ואילנית לוי, ליאם גולן. אגב, אייל גולן לא ישתתף בעונה הזאת של גולסטאר. גולן התייחס לכך וטען: "ספציפית בעונה החדשה אני לא אקח חלק כמאמן בגלל שהצילומים מתנגשים עם לו"ז הופעות החורף ופרויקטים נוספים שיש לנו. ניסינו לעשות הכול, כי אתם יודעים כמה כדורגל זה חלק בלתי נפרד ממני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלעד צפני
    זואי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסר כסף אנשים לא עובדים. חושבים שאפשר להתפרנס מהראליטי
    סגור