טלוויזיה

הסדרות החדשות שאסור לכם לפספס בדיסני פלוס החודש

שירות הסטרימינג דיסני פלוס בארץ חושף היום אילו תכנים חדשים היא תשחרר לצופה הישראלי לכבוד חודש אוקטובר ובמיוחד בזמן ליום כיפור וחול המועד
מערכת ice |  1
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
חודש אוקטובר כבר הגיע אלינו ולמרות שראש השנה כבר נמצא מאחור, רבים הולכים לבלות את חול המועד ברביצה מול הטלוויזיה ובהתאם לכך כל חברות הסטרימינג עושות את מירב מאמציהן כדיי לספק לקהל הישראלי את התוכן המעניין והאיכותי ביותר. אחת מהן היא כמובן דיסני פלוס, החדשה יחסית לארץ.
בחודש אוקטובר הקרוב דיסני פלוס עומדת להעלות תכנים חדשים ומרעננים, שגם יתאימו למספר שכבות גיל.
"רוזלין" - 14 לאוקטובר
הראשון שבהם הוא סרט חדש שמותאם במיוחד לנערות צעירות. מדובר מעין ספין חדש ובלתי צפוי למחזה הקלאסי של שייקספיר 'רומיאו ויוליה'. הסרט יעקוב אחר "האקסית" של רומיאו, רוזלין, שמוזכרת במחזה פעם אחת בלבד, ותבחן את המערכת היחסים המיתולוגית הזו מנקודה מבטה, בעודה מנסה לחבל בה על מנת להחזיר את רומיאו לזרועותיה. 
"הדוב" - 6 לאוקטובר
סדרה חדשה ושונה במהותה היא הסדרה "הדוב" שתעקוב אחר שף צעיר שחוזר לנהל מסעדה מקומית השייכת למשפחתו, בעקבות מוות טראגי במשפחה. הסדרה תעסוק במשפחה, אוכל ובהתמודדות היום יומית בשוק העבודה ולכן צפויה לכבוש לא מעט לבבות.
"קנדי מונטגמרי: מוות בטקסס" - 12 לאוקטובר.
אם יש דבר שהקהל הישראלי אוהב במיוחד הן סדרות העוסקות בפשעים בהשראת החיים האמתיים ואת הצמא הזה הולכת להרוות הסדרה הקצרה בכיכובה של ג'סיקה ביל (אשתו של ג'סטין טימברלייק). הסדרה תעקוב אחרי עקרת הבית קנדי, שהואשמה שבשנות ה-80 ברצח חברתה, על ידי שימוש בגרזן וזו כמובן תהיה מבוססת על האירועים האמתיים שהתרחשו במקרה. 
לצד ההשקות המסקרנות הללו ובמיוחד לכבוד ליל כל הקדושים האמריקאי, יעלה סרט האימה "גרימקאטי" ב-10 לאוקטובר, כמו גם העונה השנייה של "ביג שוט" העוסקת בנבחרת כדור יד בתיכון אמריקאי, שתעלה ב-12 לאוקטובר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממשק ממש לא נוח
    שירה 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם רוצים להתנתק, זה סיפור…
    סגור