טלוויזיה

"סיפורה של שפחה" חוזרת לעונה אחרונה - אבל יש סדרת המשך

העונה החמישית של 'סיפורה של שפחה' תגיע אלינו כבר בשבוע הבא, אבל המפיקים מודיעים שנוכל לצפות לעוד עונה, רק שזו תהיה האחרונה
מערכת ice | 
הסדרה "סיפורה של שפחה" (צילום באדיבות סלקום tv)
העונה החמישית של הסדרה עטורת הפרסים 'סיפורה של שפחה' טרם עלתה לאוויר בהולו וכבר היא מחודשת לעונה שישית, אך הפעם זו גם העונה האחרונה. המפיקים של הסדרה מעדכנים כי סיפורה של ג'ון אוסבורן מגיע לסופו ומבטיחים כי לאחריו ייפתח דף חדש שקשור אליה, אך לא שם אותה במרכז.
הסדרה המוצלחת מבוססת על ספרה, המוצלח באותה המידה, של הסופרת מרגרט אטווד. כשעלתה לאוויר לפני מספר שנים גרמה למהפכה בעולם הסטרימינג ובהתאם לכך גם בתפיסה של סדרות מקור של חברות הסטרימינג, כמו נטפליקס, אמזון ודיסני. הדבר הביא להכרה גדולה גם במסגרת הוועדות שמעניקות פרסים יוקרתיים לסדרות מצליחות, כמו פרסי האמי והגלובוס הזהב.
מפיק הסדרה, ברוס מילר, חלק כי הוא חושב על הפרק הבא של גיליאד עוד מתחילת העבודה על 'סיפורה של שפחה'. הספר המקורי יצא ב1985, אך ספר ההמשך, שסיפורו מתחיל 15 שנה לאחר סופו של הקודם, יצא לאור לאחר שהסדרה עלתה לאוויר והיא מהווה לדבריו נספח נחמד ותוספת מעשירה לסיפור המקורי.
 
מאת שאטווד סיפרה לו על הקונספט לספר ההמשך הוא אמר כי ניסה שלא להפוך את סיפור המקור לסדרה שעוסקת בסופו של דבר בסדרת ההמשך. העונה החמישית של 'סיפורה של שפחה' תעלה בהולו, הנתמכת על ידי דיסני, ב-14 בספטמבר ותעניק לצופים את כל התשובות להם הם משתוקקים מהרגע שבו הפרק האחרון של העונה הקודמת השאיר אותם במתח רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה