טלוויזיה

מותה של מלכה אנגליה: HOT ו-yes משנות את לוח השידורים

מותה של מלכת אנגליה, אליזבת' השנייה, בגיל 96, יבוא לידי ביטוי גם על המסך, כאשר ב-HOT הכריזו על שינוי לוח השידורים לכבודה של המלכה המנוחה עם רשימת סרטים שתהיה זמינה גם ב-VOD. כמו כן, גם yes הכריזה כי תשנה את לוח השידורים
מערכת ice |  1
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
מותה של המלכה אליזבת' השנייה אומנם לא היה מפתיע במיוחד מאחר והלכה לעולמה בשיבה טובה בגיל 96, אך בכל זאת, האירוע ההיסטורי הזה שסיים 70 שנים על כס המלוכה תפס את כל העולם, ובייחוד את הממלכה המאוחדת, לא מוכן והאבל בבריטניה ללא ספג כבר מורגש.
עקב כך, HOT החליטה לעדכן את לוח שידוריה ולעשות כבוד למלכה המנוחה, כאשר ב-HOT VOD תיפתח מחר קטגוריה חדשה "אליזבת'" ובה סרטים וסדרות דוקו מרתקים ומדוברים על המלכה אליזבת השנייה, אחת הדמויות החשובות במאה ה-20 וה-21 ועל משפחת המלוכה הבריטית.

בין הסרטים שישודרו לזכרה של המלכה אליזבת' ניתן למצוא את 'אליזבת: המלכה הבלתי מנוצחת', 'אליזבת', 'סודות בית המלוכה', ו-'תכשיטי המלכה' שישודרו גם בערוץ הוט 8, 'שנותיי עם המלכה', 'המלכה וצ'ארלס: אם ובנה' ו-'המלכה אליזבת הכתר מעל הכל', שישודרו גם בערוץ החיים הטובים, ובנוסף, גם ״בתי המלוכה הגדולים״, ״הסיפור של דיאנה״ ו-״הנסיכה אן: הבת שראויה להיות מלכה״. הסרטים ישודרו במהלך הימים הקרובים ויעמדו לרשות מנויי HOT, כאשר מורשתה של המלכה.
  
כמו כן, גם yes תעלה קטגוריית צפייה מיוחדת ב-VOD בעקבות מותה של המלכה אליזבת השנייה, עם תכנים העוסקים במלכה ובבית המלוכה, כולל סרט תיעודי מיוחד בהפקת ערוץ 4 הבריטי, שהוכן מראש והתעדכן בכל שנה לטובת שידור לאחר לכתה של המלכה: "אליזבת השנייה: אם ומלכה"- סיפור חייה רחב היריעה של המלכה אליזבת השנייה. עוד יעלו הסרטים התיעודיים "המלכה הבלתי נראית" של ה-BBC, "המלכה: במילותיה שלה", "המלכה אליזבת: הכתר מעל הכל",  ועוד סרטים וסדרות על בית המלוכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טקסים
    גולן 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בייס באזה ערוץ ניתן לעקוב אחרי הטקסים בריטניה בימי האבל על מות המלכה
    סגור