טלוויזיה

הילה קורח חושפת: זו הסיבה שאני תומכת במאבק המורים

מגישת חדשות 13 פצחה במונולוג תקיף נגד המו"מ בין משרד האוצר ובין הסתדרות המורים, ותמכה במאבק של יפה בן דוד לגבי התגמול המגיע לעובדי ההוראה. בתחילת המונולוג הסבירה גם למה יש לה סיבה אישית לתמוך בכך
מערכת ice | 
הילה קורח (צילום צילום מסך רשת 13)
מגישת חדשות 13, הילה קורח, התייחסה היום לפיצוץ במו"מ בין משרד האוצר למזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, ועל כך שאיומי השביתה ב-1 בספטמבר, תחילת הלימודים, ממשיכים.
קורח ביקרה את המו"מ המתמשך, במשך 8 חודשים, ואמרה שאמנם אנחנו לא מבינים בזה: לא עובדים במערכת החינוך ולא פקידים באוצר, אך לא יכול להיות, לדבריה, שבמשך שמונה חודשים מדברים "על דבר כל כך בסיסי כמו עתיד ילידנו ועתיד המדינה שלנו ולא מצליחים להגיע לשורה התחתונה שבועיים לפני תחילת הלימודים".

למגישת חדשות 13 גם היו טענות נגד שר האוצר ויפה בן דוד: "שני הצדדים לא מבינים איך לנהל משא ומתן אם הוא לוקח כל כך הרבה זמן", ואף יצאה נגד העבודה שהמו"מ בכלל מתנהל מול הסתדרות המורים ולא מול המשרד האחראי - משרד החינוך, כפי שהיה בעבר.
לדבריה, המו"מ מייצג את מצבה של מערכת החינוך בישראל: "ארכאי, לא רלוונטי ולא מעודכן", והוסיפה כי בעוד הדיונים מתרכזים על 500 שקל לכאן או לכאן או אם יהיו לימודים באיסרו-חג, למעשה שני הצדדים מפספסים את כל הסיפור: "אופן התגמול למורים לא רלוונטי בעידן בו אנו חיים, הצרכים החינוכיים של הילדים השתנו, ועל כל אלה לא טורחים לדבר".
 
על התערבותה האישית במונולוג במהדורה, פתחה קורח בתחילה בגילוי נאות וחשפה למעשה את הסיבה מדוע היא מתערבת באופן אישי במאבק אל מול המסכים: "אמא שלי מורה, אחותי מורה, ואני אמא לילדים במערכת החינוך - אז אפשר לומר דיי בנוחות ובוודאות שאני בעד מורות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה