טלוויזיה

בן אל תבורי ממשיך להסתבך: יודח מלשפוט ב"זמר במסכה"?

אחרי ההקלטות הקשות של בן אל תבורי שנחשפו, נודע כי הזמר לא הגיע לשפוט בתכנית "הזמר במסכה". תבורי יחד עם מנהליו וההפקה החליטו שזה הצעד הנכון, המשך דרכו בתוכנית יידון בקרוב והוא עשוי שלא לשפוט בעונה הקרובה
מערכת ice |  1
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
בן אל תבורי עורר סערה ענקית במדינת ישראל כאשר אתמול (רביעי) נחשפו ב"ישראל היום" הקלטות שלו כשדיבר עם גרושתו, אורטל עמר, ותקף אותה נמרצות תוך הטחת קללות חריפות ואיומים כי לא יראה יותר את הילד המשותף שלהם, תו פרינס תבורי.
כעת נראה שתבורי עומד לשלם מחיר בעקבות ההקלטות הקשות שנחשפו, כשעל הכוונת - הדחתו מפאנל השיפוט ב"הזמר במסכה". תבורי לא הגיע היום לשפוט לצד סטטיק בצילומי העונה החדשה של "הזמר במסכה" בקשת 12. תבורי יחד עם מנהליו וההפקה החליטו שזה הצעד הנכון, המשך דרכו בתוכנית יידון בקרוב והוא עשוי שלא לשפוט בעונה הקרובה.
כזכור, תבורי אמר לעמר: "אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה... אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד״, הוא אומר. ״לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי ל***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה".
 
עוד אמר: "בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל... תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, מסכן הילד שלך, אני מסית את הילד עליך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוביל מחאה נגד האפליה בבית משפט, תציל גברים מהתאבדויות (ל"ת)
    ירון 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור