טלוויזיה

הכלה מחתונה ממבט ראשון מתפוצצת: "שמנה ביחס למי ומה?"

מעיין דורי חשפה את רגשותיה: "שמנה זה תיאור יחסי, כמו גבוהה, כמו שחומה כמו עוד הרבה מאד תיאורים שאפשר להגיד. והאמת, שגם אם בעיני מישהו אני שמנה, מה כל כך נורא בזה בעצם? מרשים לו. או לה"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
בעונה החולפת של חתונה ממבט ראשון בקשת 12 נושא המשיכה בין בן אביבי למעיין דורי עלה לדיון בין היתר בגלל נושא המשקל העודף. הכלה שהכניסה המון צבע העונה העלתה לאינסטגרם שלה את החששות שהיו לה לפני שידור התוכנית מתגובות של אנשים על משקלה ועוד.
"בואו נדבר שנייה על המילה 'שמנה'. כמה היא מכווצת", כתבה מעיין והוסיפה: "ומרוב שהיא מכווצת, עולה תמיד הצורך גם מהכיוון השני לבטל אותה: "שמנה?? את?? את לא שמנה", זה עוד יותר מכווץ. בלי כוונה הביטול הזה נותן תוקף כל כך חזק לכיווץ הראשון".

עוד טענה: "כשמישהו כן פעם קרא לי שמנה, לפני השידורים, מודה שחששתי. חששתי מאיך אני ארגיש שאני אקרא ואשמע תגובות בהם יגידו שאני שמנה. אמנם אני שובית גאה, ועדיין. כשזה יהיה כל כך חשוף וכל כך גדול, איך זה ירגיש?".
 
בהמשך הסבירה: "את הפוסט הזה אני מקדישה לכן ולכם. כל מי שכתבה לי על ההזדהות, על חוסר הביטחון, על השינוי בתפיסה כלפי עצמכן.ם כלפי הבנות שלכם.ן, כלפי בני ובנות הזוג שלכם.ן על האומץ ללבוש בגד ים סוף סוף, על היכולת לחייך למראה פתאום".
לסיום כתבה: "היום גם אני יכולה לשתף אתכם.ן שהשתחררתי מהכיווץ הזה כן. כתבו עליי שאני שמנה. אז מה? שמנה ביחס למי ולמה? שמנה זה תיאור יחסי, כמו גבוהה, כמו שחומה כמו עוד הרבה מאד תיאורים שאפשר להגיד. והאמת, שגם אם בעיני מישהו אני שמנה, מה כל כך נורא בזה בעצם? מרשים לו. או לה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה