טלוויזיה

כל התכנים השווים שעולים לנטפליקס באוגוסט 2022

מה יש לראות בנטפליקס? אלו הם 5 הסרטים והסדרות הכי מעניינים שמגיעים לנטפליקס בחודש הקרוב
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pexels)
שורה של תכנים חדשים עומדים לנחות בנטפליקס שלנו במהלך חודש אוגוסט. יצירות קלילות ומבדרות שיאפשרו לנו להעביר זמן בכיף ובמזגן. אז מה מצפה לנו?
זמן לעצמי - סרט
קומדיה מטורפת בסגנון "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" ובכיכובם של מארק וולברג וקווין הארט. זהו סיפורו של אב שמתנתק לראשונה מזה שנים מאשתו וילדיו ויוצא לסוף שבוע עם חברו הוותיק. משם, כמו שאתם יכולים לתאר, הכול משתבש.
עלייתם של צבי הנינג'ה - סרט
הצבים הירוקים חוזרים בסרט חדש, שבוודאי יעניין גם את הילדים וגם את ההורים. הפעם הם נאלצים להיאבק בזרים מסתוריים שמגיעים מן העתיד. קוואבנגה!
סנדמן/איש החול - סדרה
סדרת הפנטזיה המצופה והמסקרנת, המבוססת על קומיקס קלאסי של חברת DC. סיפורו של מורפיאוס, מלך החלומות, אשר יוצא למסע על מנת להשיב לעצמו את כוחותיו ולהיאבק. מעריצי הקומיקס מחכים כבר שנים לעיבוד הזה ונותר רק לחכות ולראות בעצמנו.
משמרת יום - סרט
ועוד סרט פנטזיה. ג'יימי פוקס מככב כצייד ערפדים אשר מנסה לפרנס את ביתו הקטנה, ולצידו מככבים הראפר סנופ דוג ודייב (אח של ג'יימס פרנקו). הבמאי הוא איש פעלולים ותיק שזהו סרטו הראשון.
 
13: המחזמר- סרט
ועוד סרט שכפי שאייל שני אמר פעם, יהיה "הצלחה ענקית או התרסקות איומה". ילד יהודי בניו יורק עומד לחגוג את בר המצווה שלו, כשהוריו מודיעים לו שהם מתגרשים ועליו לעבור עם אמו לעיר קטנה באינדיאנה. עכשיו הוא נאלץ להתמודד גם החיים בבית הספר החדש, גם עם המצב המשפחתי החדש וגם להצליח ללמוד ולזמר את הפרשה שלו. אה, ומדובר במחזמר. לא יודעים מה איתכם, אנחנו הסתקרנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה