טלוויזיה

פאודה חוזרת: כל מה שצריך לדעת לקראת ההשקה

הסדרה הישראלית האהובה שהגיעה השנה אל היעדים הבינלאומיים החשובים ביותר, חוזרת למסך ואתמול נערכה הפרימיירה בנוכחות  קאסט השחקנים
מערכת ice | 
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
מעל 1000 אורחים הגיעו אמש כדי לצפות בפרק הראשון של העונה הרביעית של פאודה שצפויה לעלות לשידור מחר (רביעי). נזכיר כי במהלך צילומי הסדרה, נאלצה ההפקה לאלתר לוקיישן חלופי כשהתכנון המקורי היה לצלם באוקראינה, שנמצאת תחת מלחמה מאז פברואר האחרון.
שחקנים, סלבס, בכירים בתעשיית הטלוויזיה, עיתונאים ופוליטיקאים לא פספסו את האירוע ונהנו מבופה עשיר על טהרת המטבח הדרוזי: לצד היוצרים אבי יששכרוף והכוכב הראשי בסדרה, ליאור רז, שהגיע עם רעייתו מיטל ועם ילדיו והוריו, נכח עידן עמדי, המצטרפת הטרייה לסדרה לוסי איוב, מירב שירום (עם בן זוגה ירון ברובינסקי), דורון בן-דוד, מורן רוזנבלט, יעקב זאדה דניאל, הזמר לואיי עלי (בתפקיד משחק ראשון), דני שטג, הזמר אבי אבורומי, הזמרת גאיידה אבו עוואד, דפי אלפרן, לואיי נופי, גל פרידמן (מציפורלה), הבמאי עמרי גבעון ועוד,  וגם סלבס ואורחים רמי מעלה אחרים: השרים יועז הנדל וחלי טרופר, ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט וגם גל תורן, פאני בוזגלו ואוהד בוזגלו, כוכבי פריפריה אימפריה ועוד. למי ששואל איפה "נורית" מהצוות, הלא היא רונה-לי שמעון, ואיפה איציק כהן, הלא הוא קפטן איוב, נספר שרונה נאלצה לפספס את האירוע כי שהתה בחו"ל ואילו איציק נעדר בשל הצגה שמשתתף בה
כמו כן, לליאור רז הוצמדו מאבטחים גברתנים שניהלו בקשות של עשרות מבקשי תמונת סלפי שחיכו שיצא מהמתחם.
נזכיר כי אחרי שכבשה את ישראל, פאודה נמכרה לנטפליקס שמשדרת את הסדרה אך עדיין מחויבת להעלות את שידוריה רק אחרי שהם מסתיימים ביס. את הסדרה יצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז. השניים התבססו בין היתר גם על חוויותיהם משירותם הצבאי ביחידת דובדבן.
ב-2016 הסדרה זכתה ב"פרס האקדמיה לטלוויזיה" בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר וב-2017 זכתה הסדרה ב-11 קטגוריות, בהן הדרמה הטובה ביותר, הבימוי הטוב ביותר (רותם שמיר) והשחקן הטוב ביותר בדרמה/דרמה יומית (ליאור רז).
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה