טלוויזיה

להקת שלווה זועמת על תחנות הרדיו: "לא משמיעים אותנו"

להקת שלווה, שכבשה את המסכים בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון ומאז מספיקה להופיע ללא הפסקה, זעמה על כך שהיא לא מושמעת ברדיו: "אנחנו עובדים קשה בשביל זה, זה מציק"
מערכת ice |  3
להקת שלווה (צילום הדס פרוש פלאש 90)
להקת שלווה כבשה את המסכים בישראל אחרי שהופיעה בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון שפרצה לתודעה וריגשה את כל עם ישראל. מאז הלהקה החלה לעלות על במות גדולות, כולל במדינות רבות בעולם. היום (שני) חברי הלהקה התראיינו בחדשות הבוקר של רשת 13 והביעו את מורת רוחם על כך שהם לא נכנסים לפלייליסטים ברדיו, זאת אחרי שהוציאו שיר חדש לאחרונה.
חבר הלהקה, שי בן שושון אמר: "כולנו עובדים קשה. אני חושב שלכל אמן יש את עניין הפלייליסט, אנחנו עובדים כל הזמן כדי להיכנס לפלייליסט ואנחנו לא נכנסים. אני יכול להסתכל על זה כצעד טוב שבוחנים אותנו כמו שאנחנו. אנחנו עובדים קשה, לא מוותרים ובסוף ניכנס".
בן שושן הוסיף: "אנשים שואלים אותי 'למה הקול שלכם לא מושמע ברדיו?'. הרדיו בא ומשמיע אותך וזה מה שנשאר. להופעות אנשים באים ושומעים אבל כדי לקדם את עצמך צריך רדיו. אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה ואתה לא מושמע בסופו של דבר, זה מציק. זה משהו שבוער בתקופה האחרונה, מגיע ללהקה הזאת קול חשוב ברדיו. אנחנו חושבים על לעשות מחזמר בקרוב".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כנסו מוזיקאים
    גללי צה״ל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעדיפים להשמיע מוזיקת טראש פופ נמוך וחסר תוכן. המוזיקה נשלטת על ידי ילדים זבי חוטם שלא מבינים דבר וחצי דבר במוזיקה. שההשפעות המוזיקליות שלהם הן אנה זק ומרגי. תת תרבות
    סגור
  • 2.
    להקת שלווה
    אירית 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקים
    סגור
  • 1.
    ברוכים הבאים לעולם האמיתי
    מאזין 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם להקה מעוררת השראה אבל לא כל שיר שאתם מוציאים הוא להיט. אין לי ספק שאתם עובדים קשה אבל השיר החדש שלכם פחות מוצלח מהקודם וזה לגיטימי לגמרי שעורכים מוסיקליים יבחרו להשמיע את מה שבעיניהם הוא יותר טוב.
    סגור